Dagsrytme (igen - sorry)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2008

Nadi

Du får lige Oliver's dagsrutine her: Op kl 6.30 eller 7 (alt afhængig af hvor træt mor er :$) Morgenmad (Havregrød med frugtmos) I dagpleje kl 7.30 eller 8 Formiddagsmad (?) (Franskbrød med ost) Formiddagslur kl. aner jeg faktisk ikke det står dp'en for, men han sover ca 45 min - 1 time (idag lod hun ham sove i 1½ time) Frokost kl 11/11.30 (Rugbrød med div pålæg) Eftermiddagslur kl 12.15 ca og han sover i 2-3 timer (fordi han fik 1½ time i formiddags sov han kun 2 timer og så fik han ½ time sidst på eftermiddagen) Aftensmad (det vi får, han er sgu ALT ædende) Godnat flaske kl 20.30 eller 21 Det er sådan ca hans rytme er i hverdagen... -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

ka li ja

Helle30 skriver:

Så skarp igen i dag Kaluha? Hvordan bærer du dig dog ad?

:P

haha ja det er lige i perioder!!! håber ikke det er helt brugt op når vi kommer ned til dig:))(L)

Anmeld

11. juni 2008

ka li ja

ka li ja skriver:

haaaaj og velkommen hjem:D var det en go ferie??

her står vi op mellerm 6 og 7.
så får han flaske
så hedder det lur mellem 8 og 10 ca
så får han havregrød når han står op og rugbød inden luren
og så er der lur igen ved 12-13 tiden og et par timer frem.
så noget frugt, eler en bolle eller hvad vi ellers finder på, og så aftensmad. og så i kassen kl 19-19-30

det var det

Anmeld

11. juni 2008

bette

mikkel vågner alt mellem kl. 7 og kl. 8.30 og så får han morgenmad med det samme vi står op.

så får han en snack som fx lidt æble
så får han frokost omkring kl. 11-12 stykker hvorefter han bliver lagt til at boble..
så sover han til 14 tiden.. og så får han mad igen, ofte yoghurt med havregryn
kl. 16 får han snack hva vi nu lige har...
og kl. 18 får han aftensmad, kommer i bad derefter (de fleste dage alt afhængig af hvor træt han er) så får vi nattøj på, og børstet tænder
så leger vil lige en smule. og så tager jeg ham op til mig hvor han så får bamsen at nulre lidt... så plejer han at falde til ro hos mig (ikke sove)
og så i seng.. og så starter dagen forfra8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.