Linemus! Du skal ikke undskylde dit sp. om dagsrytme, selvom andre har taget den op før dig. Jeg synes i øvrigt heller ikke, man skal undskylde indlæg om mad. Det vil være en evigt tilbagevendende kilde til frustration - og det mindst lige til ungerne flytter hjemmefra. Man kan jo bare lade være at svare, hvis man ikke har noget at bidrage med - eller ikke har tid.
Nå, Sofie og jeg står op ml. 5 og 6. kl. ca 8.30-9 kan hun som regel ikke klare mere, og hun bliver lagt ud (nu i dp.) Hér sover hun 1 - 1,5 time.
Dp'en lægger alle børnene kl. ca. 12, og der går Sofie med til at sove igen ca. 2 timer.
Herhjemme har middagsluren mere været, når hun selv viste tegn på træthed, men jeg har besluttet, at i weekenden skal hun også (så vidt muligt) følge dp's tider. Når dp kan have succes med at lægge 4 børn, så de sover samtidigt, så kan jeg s'gu også med én.
Eftermiddagen er noget mere rodet. Sofie bliver ofte muggetræt ved 5 tiden og hun ved ikke rigtig, hvad hun vil. Jeg har nogle gange ladet hende sove en kort lur på 1/2 time, så hun lige får en pause, men så hun alligevel er til at lægge i seng ved 19.30 tiden.
- Helle
Anmeld