Min, lidt trælse, beslutning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2008

birgittemarie

Puha Mette, det lyder hårdt :'( Godt, du tog den beslutning! Det har jeg også prøvet at være nødt til og det er nemlig bare så hårdt og man føler sig så dum og elendig og det er der bare slet ingen grund til! Som Loggi siger, skal der nemlig store boller til at sige fra! Så jeg ville bare sige, at jeg mener det samme som alle de andre og nu skal du bare være stolt af, at du var i stand til at lytte til dig selv, tage ansvar og gøre det rigtige! Og så skal du nyde din ferie (C) Stort knus fra Birgitte - og hvornår var det nu lige, vi skulle synge til dit bryllup? Glemte at skrive det ned :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Rasmine

Åh BM, det er først næste år, d. 27. juni. DESVÆRRE! Ville bare gerne det skulle være NU! Tak for de søde ord. I er sgu nogle go'e venner her på Baby.dk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)

Anmeld

11. juni 2008

Helle30

Bacon! Flere burde gøre som du lige har gjort. Det er nu nemmere at fortsætte derfra, hvor du har sluppet, end at skulle hale sig selv op af et sort stresshul. Jeg synes efterhånden, jeg hører flere og flere historier om mennesker med lange sygeperioder pga. stress, og det sker, fordi stress stadig lidt er et personligt problem som bliver selvforstærkende, fordi den enkelte bebrejder sig selv, at hun ikke når alt - det gør alle de andre jo tilsyneladende. Jeg synes, det er sejt, at du har valgt at passe på dig selv og trykke på pause. - Helle, som godt kunne bruge den evne indimellem:'(

Anmeld

11. juni 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Åh BM, det er først næste år, d. 27. juni. DESVÆRRE! Ville bare gerne det skulle være NU! Tak for de søde ord. I er sgu nogle go'e venner her på Baby.dk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (L)[/citat] Tak, så kan jeg få skrevet det ned :) Vidste godt, det først var næste år, så jeg tror også, det var derfor, jeg ikke fik skrevet det ned, for hvor skriver man sådan noget ned henne (?)8D Men puha, tænk, hvis det var den her 27.juni!! Så ville du jo slet ikke kunne nå at forberede det hele og glæde dig i særlig lang tid og det er jo halvdelen af fornøjelsen (L)

Anmeld

11. juni 2008

Ny mor

Hej Mette

Jeg ved lige hvordan det føles - nemlig rigtig træls! Meeeen, man er nød til at lytte til sig selv og sige stop, før det hele ender i kaos, og for alvor kan blive noget lort!

Så glæd dig over du havde mod til at være ærlig og sige fra (C)

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.