Min, lidt trælse, beslutning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. juni 2008

Rasmine

Har valgt at sygemelde mig fra den sidste eksamen.
Er stresset, sur på alt og alle-især Lars og de stakkels børn, sover dårligt, kan ikke koncentrere mig om at læse, huset ligner bæ, der flyder med vasktetøj osv osv osv.
Så har simpelthen valgt at sygemelde mig, så jeg skal op til eksamen til august først.
Dette her eksamensforløb har godt nok været hårdt, og nu har jeg bare ikke mere energi overhovedet.

Vil egentlig ikke sige noget fornuftigt andet end at jeg er ret lettet ovet at have taget beslutningen.

Mette - træt og nedslidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2008

Grynt

aiii hvor træls for dig. Men når man har taget en beslutning, så er det jo nok den rigtige at tage.

Håber du har mere energi og overskud til august.

knus (H)
Tina

Anmeld

11. juni 2008

Astrid P

Hej Mette.

Det lyder som den helt rigtige beslutning. Der er ingen grund til at gennemgå helvede bare for at blive færdig 2 måneder tidligere... Jeg er ved at omkomme over at skulle til en eksamen, og du har jo allerede været oppe til to og mangler en mere - jeg forstår sagtens den beslutning, og tror det er det bedste at gøre.
Nyd at slappe lidt af og hyg om din mand og dine unger i stedet for at stresse - livet er for kort til stress!

KH Astrid

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

det er sgu flot bacon....der skal mod til for at stå op og sige, det her kan jeg ikke.

du skal huske at lytte til dig selv og din krop...og det gør du jo!

ville du havde været færdig efter den eksamen? eller skulle du så videre i forløbet?

hvis det er dit valg, så er det det rigtige!

Anmeld

11. juni 2008

Rasmine

Jeg skal i praktik fra august.
Så om jeg får den udsat et par måneder gør ikke den store forskel.
Det er nok mere følelsen af ikke at kunne gøre det færdigt, som gør lidt ondt.
Har talt med skolen, som har fuld forståelse for det.
Nu skal jeg igennem til lægen, som SKAL lave en lægeerklæring, ellers tæller det "som en eksamen". Man har vist 3 forsøg.

Tak for Jeres søde ord.
Det hjælper virkelig at høre det er!okay" at sige fra.

Mette -tuder, igen, og ikke pga. en sadistisk tandlæge denne gang!

Anmeld

11. juni 2008

Loggidut

ah bacon...der er ikke noget at tude over...du har gjort det rigtige...kig så lige ud af vinduet, og se solen skinne på dig.

du har sgu valgt det rigtige!

og stop så med at vande høns....de blir så skide våde!

Anmeld

11. juni 2008

Rasmine

(L)

Her skinner solen sgu ikke, heldigvis.
Det regner, fedt for haven. Plænen er helt gul!

Anmeld

11. juni 2008

Tikki

Det er bare om at lytte til sig selv -jeg har gjort præcis det samme med mit studie og hvilken lettelse. Livet er sgu for kort til at stresse og vi har mange år endnu til at gå til eksamen i....så kan virkelig virkelig godt følge dig ;)

Anmeld

11. juni 2008

ivfmarie

Godt så, Bacon!!
Der er jo ikke nogen der takker dig for IKKE at gøre det - altså sige fra. Aller lider under dit pres, så det var det var det rigtige at gøre!
Så er du frisk til at give baghjul om et par måneder!

Hvornår er det nu at vi skal lege sammen i Ålbæk - det var først i uge 30-31 eller deromkring, ikk?

Marie - kan dufte kaffe..mmmmm

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Hej Mette

Jeg kender det godt, og har også selv gjort det før. Det er SÅ svær en beslutning, for det føles som et kæmpe nederlag, men når den så er taget, og man ikke kan ændre på det, så kommer den kæmpe lettelse. Og når man er så lettet, så er det da bestemt det helt helt rigtige at gøre.

Godt du fik taget springet - der er absolut ingen grund til at slide sig helt ned.

Knus fra Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.