Det er hvad får man ud af at lytte til NS tøserne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Ahh, okay 
Var der ikke noget med, at du havde i tankerne, at ville fremvise de forskellige slags stoffer, som du har, så man kan se, hvad der er at vælge imellem? 

Jo, det er stadig planen - det bliver dog nok ikke før weekenden... jeg har SÅ meget stof at fotografere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

Karo

Skouboe skriver:

Da jeg flashede Frejas lækre brune bukser herinde fik I mig overtalt til at prøve at skaffe mere af det. Det tog mig på en tur rundt blandt mere eller mindre obskure amerikanere... og jeg fik iøvrigt købt mere stof end det jeg lige ledte efter...

Der var også nogle der efterspurgte kjoler til piger der ikke kunne gå endnu - jeg BANDEDE jeg langt væk, da jeg syede den lilla med Broderi Anglaise foer. Den blev flot, men den var en totalt plage at sy og blev så kraftig at den egnede sig bedst til pænere fester, så den kommer ikke i butikken...

Jeg har lidt udskudt at prøve igen, fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle stille op (og fordi den første var sådan en pest at sy), men i dag blev jeg enig med mig selv om at det ikke nyttede noget at have mit lækre designer stof liggende til ingen nytte..

så jeg gav mønstret en sidste chance...

Kender I det når tingene ikke bare ikke bliver som man havde tænkt sig???

I dette tilfælde blev de MEGET bedre.. jeg er totalt MÅLLØS over denne kjole, og det er endda mig der har syet den...  (I må bære over med dårlig billedkvalitet - det er bestemt ikke kjolens skyld...)

TAK TØSER!!! Jeg tvivler ALDRIG på jer igen... 

Så er kjolen bestilt

Anmeld

10. maj 2010

Skouboe

Karo skriver:

Så er kjolen bestilt

Det kan jeg se - kig lige på de andre farver og giv lyd om det stadig er den sort/grå du vil have

Anmeld

10. maj 2010

Karo

Skouboe skriver:

Det kan jeg se - kig lige på de andre farver og giv lyd om det stadig er den sort/grå du vil have

Jep det skal stadig være den grå/sorte.

Jeg har lige skrevet til dig ang. den buksedragt du også har. Jeg ville lige høre om du kan lave den i det brune stof med dyrene på i en str 62 og hvad den kommer til at koste.

Anmeld

10. maj 2010

Skouboe

Karo skriver:

Jep det skal stadig være den grå/sorte.

Jeg har lige skrevet til dig ang. den buksedragt du også har. Jeg ville lige høre om du kan lave den i det brune stof med dyrene på i en str 62 og hvad den kommer til at koste.

Så det godt - har svaret... glimrende ide iøvrigt... 

Anmeld

10. maj 2010

Karo

Skouboe skriver:

Så det godt - har svaret... glimrende ide iøvrigt... 

Så er den også bestilt

Hvor er det dog dejlig at man kan sidde her kl. 22.30 og shoppe

Anmeld

10. maj 2010

Skouboe

Karo skriver:

Så er den også bestilt

Hvor er det dog dejlig at man kan sidde her kl. 22.30 og shoppe

Ja, ikke?

Jeg glæder mig meget til at se din charmebasse i det tøj du har bestilt - hun kan da ikke andet end at smelte alle i nærheden...

Anmeld

11. maj 2010

Karo

Skouboe skriver:

Ja, ikke?

Jeg glæder mig meget til at se din charmebasse i det tøj du har bestilt - hun kan da ikke andet end at smelte alle i nærheden...

Jeg glæder mig også rigtig meget til at se hende i tøjet

Anmeld

11. maj 2010

lion

Skouboe skriver:

Jeg er også totalt pjattet med det - og det bedste af det hele er at jeg har det i 4 farver...

Hvor fedt at du har det i så mange farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.