Da jeg flashede Frejas lækre brune bukser herinde fik I mig overtalt til at prøve at skaffe mere af det. Det tog mig på en tur rundt blandt mere eller mindre obskure amerikanere... og jeg fik iøvrigt købt mere stof end det jeg lige ledte efter...
Der var også nogle der efterspurgte kjoler til piger der ikke kunne gå endnu - jeg BANDEDE jeg langt væk, da jeg syede den lilla med Broderi Anglaise foer. Den blev flot, men den var en totalt plage at sy og blev så kraftig at den egnede sig bedst til pænere fester, så den kommer ikke i butikken...
Jeg har lidt udskudt at prøve igen, fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle stille op (og fordi den første var sådan en pest at sy), men i dag blev jeg enig med mig selv om at det ikke nyttede noget at have mit lækre designer stof liggende til ingen nytte..
så jeg gav mønstret en sidste chance...
Kender I det når tingene ikke bare ikke bliver som man havde tænkt sig???
I dette tilfælde blev de MEGET bedre.. jeg er totalt MÅLLØS over denne kjole, og det er endda mig der har syet den...
(I må bære over med dårlig billedkvalitet - det er bestemt ikke kjolens skyld...)
TAK TØSER!!! Jeg tvivler ALDRIG på jer igen...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld