Det er hvad får man ud af at lytte til NS tøserne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2010

Karo

Skouboe skriver:

Da jeg flashede Frejas lækre brune bukser herinde fik I mig overtalt til at prøve at skaffe mere af det. Det tog mig på en tur rundt blandt mere eller mindre obskure amerikanere... og jeg fik iøvrigt købt mere stof end det jeg lige ledte efter...

Der var også nogle der efterspurgte kjoler til piger der ikke kunne gå endnu - jeg BANDEDE jeg langt væk, da jeg syede den lilla med Broderi Anglaise foer. Den blev flot, men den var en totalt plage at sy og blev så kraftig at den egnede sig bedst til pænere fester, så den kommer ikke i butikken...

Jeg har lidt udskudt at prøve igen, fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle stille op (og fordi den første var sådan en pest at sy), men i dag blev jeg enig med mig selv om at det ikke nyttede noget at have mit lækre designer stof liggende til ingen nytte..

så jeg gav mønstret en sidste chance...

Kender I det når tingene ikke bare ikke bliver som man havde tænkt sig???

I dette tilfælde blev de MEGET bedre.. jeg er totalt MÅLLØS over denne kjole, og det er endda mig der har syet den...  (I må bære over med dårlig billedkvalitet - det er bestemt ikke kjolens skyld...)

TAK TØSER!!! Jeg tvivler ALDRIG på jer igen... 

Pernille den er simpelthen skøn

Jeg har ledt efter en kjole til Ida som hun skal have på til festen til hendes barnedåb, og det er da helt sikkert den.

Når du nu finder en pris til den, så vil jeg meget gerne købe/bestille en til Ida i en str. 62.

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2010

JustAnotherName

Se, se - kære Pernille. Det ryger som varmt brød   

Anmeld

10. maj 2010

Lilletrold

Laver du snart noget drengetøj  Super flot kjole....Meen tror ikke jeg får August i den

Anmeld

10. maj 2010

lion

Skouboe skriver:

Da jeg flashede Frejas lækre brune bukser herinde fik I mig overtalt til at prøve at skaffe mere af det. Det tog mig på en tur rundt blandt mere eller mindre obskure amerikanere... og jeg fik iøvrigt købt mere stof end det jeg lige ledte efter...

Der var også nogle der efterspurgte kjoler til piger der ikke kunne gå endnu - jeg BANDEDE jeg langt væk, da jeg syede den lilla med Broderi Anglaise foer. Den blev flot, men den var en totalt plage at sy og blev så kraftig at den egnede sig bedst til pænere fester, så den kommer ikke i butikken...

Jeg har lidt udskudt at prøve igen, fordi jeg ikke helt vidste hvad jeg skulle stille op (og fordi den første var sådan en pest at sy), men i dag blev jeg enig med mig selv om at det ikke nyttede noget at have mit lækre designer stof liggende til ingen nytte..

så jeg gav mønstret en sidste chance...

Kender I det når tingene ikke bare ikke bliver som man havde tænkt sig???

I dette tilfælde blev de MEGET bedre.. jeg er totalt MÅLLØS over denne kjole, og det er endda mig der har syet den...  (I må bære over med dårlig billedkvalitet - det er bestemt ikke kjolens skyld...)

TAK TØSER!!! Jeg tvivler ALDRIG på jer igen... 

HVor er det noget fedt stof den kjole er lavet af

Anmeld

10. maj 2010

Skouboe

lion skriver:

HVor er det noget fedt stof den kjole er lavet af

Jeg er også totalt pjattet med det - og det bedste af det hele er at jeg har det i 4 farver...

Anmeld

10. maj 2010

Skouboe

Karo skriver:

Pernille den er simpelthen skøn

Jeg har ledt efter en kjole til Ida som hun skal have på til festen til hendes barnedåb, og det er da helt sikkert den.

Når du nu finder en pris til den, så vil jeg meget gerne købe/bestille en til Ida i en str. 62.

Katja

Det lyder godt - jeg skal nok få lagt den i shoppen i aften. Jeg har iøvrigt stoffet i 4 varianter. Stone (som er den kjolen er syet i), Lime, Mustard og Turkis.. jeg lægger billeder op af de forskellige farver også

Anmeld

10. maj 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Den kommer i 62-92, så ja

Jeg skal lige have regnet lidt på prisen og have taget nogle bedre billeder, så kommer den i butikken...

Den kommer iøvrigt i flere farvevarianter...

Anmeld

10. maj 2010

JustAnotherName

Jeg kunne godt tænk mig sådan et par posede bukser ala dém på foto hér.

Hvad skulle sådan et par koste?
....eller det afhænger vel af, hvilket stof jeg vælger, at de skal syes i ?!?

Nellie Pants - lilla m/sølv prikker

Ellers ønsker Jeg også sådan en buksedragt ala denne.
Jeg har også set mig lun på én af de buksedragter, som du allerede har til salg inde på din hjemmeside.

Egentlig skal jeg nok bare, på et tidspunkt, lige have et kig på de forskellige slags stoffer, som du har at sy det af ....så må jeg jo se, om jeg overhovedet kan vælge ud mellem alle de flotte og lækre der er...
Jeg vil gerne have det kun er EN slags stof - gerne med motiv eller mønstre.

Ella Jumpsuit

Jeg har kun begrænset adgang til at se billeder i albummene på din hjemmeside. Jeg ved ikke om det skyldes, at der er gang i en masse fornyelser derinde. Jeg kan "kun" se bukser og kjoler, og et par enkelte sæt.

Anmeld

10. maj 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

Jeg kunne godt tænk mig sådan et par posede bukser ala dém på foto hér.

Hvad skulle sådan et par koste?
....eller det afhænger vel af, hvilket stof jeg vælger, at de skal syes i ?!?

Nellie Pants - lilla m/sølv prikker

Ellers ønsker Jeg også sådan en buksedragt ala denne.
Jeg har også set mig lun på én af de buksedragter, som du allerede har til salg inde på din hjemmeside.

Egentlig skal jeg nok bare, på et tidspunkt, lige have et kig på de forskellige slags stoffer, som du har at sy det af ....så må jeg jo se, om jeg overhovedet kan vælge ud mellem alle de flotte og lækre der er...
Jeg vil gerne have det kun er EN slags stof - gerne med motiv eller mønstre.

Ella Jumpsuit

Jeg har kun begrænset adgang til at se billeder i albummene på din hjemmeside. Jeg ved ikke om det skyldes, at der er gang i en masse fornyelser derinde. Jeg kan "kun" se bukser og kjoler, og et par enkelte sæt.

Årsagen til at du kun har begrænset adgang, er at jeg er ved at omorganisere... jeg forventer at få lagt mere ind i aften og få lagt mere af det gamle op igen...

Kig ind ved 21-tiden, så burde det være oppe at køre.

Priserne afhænger af størrelsen og hvis du gerne vil have noget andet end hvad jeg har på siden, finder vi bare ud af det

Anmeld

10. maj 2010

JustAnotherName

Årsagen til at du kun har begrænset adgang, er at jeg er ved at omorganisere... jeg forventer at få lagt mere ind i aften og få lagt mere af det gamle op igen...

Kig ind ved 21-tiden, så burde det være oppe at køre.

Priserne afhænger af størrelsen og hvis du gerne vil have noget andet end hvad jeg har på siden, finder vi bare ud af det

Ahh, okay 
Var der ikke noget med, at du havde i tankerne, at ville fremvise de forskellige slags stoffer, som du har, så man kan se, hvad der er at vælge imellem? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.