9-18 kg autostol - først når de er 9 mdr??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2010

dithmer

Kan godt forstå dit problem.

Vores piger var også kun lige 9 kg da de kom over i den anden. Problemet er nok bare at dit barn kun er 4 mdr.

Har lige studeret babysams katalog og den der hedder Akta Graco Duologic 2 ser altså stor ud. Den er fra 0-18 kg og skal vende modsat. Den hedder 0-4 år. Kan også ligges ned. Lidt dyr, men hvad gør man lige i dit sted.

God jagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2010

Hvem?

dithmer skriver:

Kan godt forstå dit problem.

Vores piger var også kun lige 9 kg da de kom over i den anden. Problemet er nok bare at dit barn kun er 4 mdr.

Har lige studeret babysams katalog og den der hedder Akta Graco Duologic 2 ser altså stor ud. Den er fra 0-18 kg og skal vende modsat. Den hedder 0-4 år. Kan også ligges ned. Lidt dyr, men hvad gør man lige i dit sted.

God jagt.

Den vil jeg lige prøve at lure lidt på - går ikke så meget op i prisen, bare det er en "bettemanden" kommer til at sidde rigtig godt i - mange tak for hjælpen

Anmeld

11. maj 2010

Noah08

Det man normalt siger er 9mdr - 9 kg og at du tør sætte dit barn på fx et stengulv uden du er bange for de vælter, for så er deres ryg parat. Så fire mdr er alt alt for tidligt. Selvfølgelig er der nogen børn der vokser hurtigt, jeg vil sige rømer/britax er en af de stole de kan sidde længst i. Man kan leje stole i babysam og kære børn, hvis den man har er for lille, og bruge den til barnet må komme videre i 9-18kg stolen. Ellers har britax og be safe nogen rigtig fine stole der kan bagudvendes og fremadvendes når tiden kommer.

Anmeld

18. juni 2010

Hvem?

Noah08 skriver:

Det man normalt siger er 9mdr - 9 kg og at du tør sætte dit barn på fx et stengulv uden du er bange for de vælter, for så er deres ryg parat. Så fire mdr er alt alt for tidligt. Selvfølgelig er der nogen børn der vokser hurtigt, jeg vil sige rømer/britax er en af de stole de kan sidde længst i. Man kan leje stole i babysam og kære børn, hvis den man har er for lille, og bruge den til barnet må komme videre i 9-18kg stolen. Ellers har britax og be safe nogen rigtig fine stole der kan bagudvendes og fremadvendes når tiden kommer.

et var nu heller ikke fordi jeg ville proppe ham i sådan en autostol  nu, men håbede lidt på han kunne kommer over i den ved en 8 mdr alderen, vi har en Römer så vi trækker den i hvert fald til de 8 mdr, hvis han kan være i den til den tid, han er nu 5 mdr og vejer 9,2 kg og er 76 cm lang.

Tusinde tak for al hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.