Tanja78 skriver:
Vi skifter når det passer med vægten, de skal jo sidde godt og sikkert. Vores pige på 16 mdr. vejer stadig ikke 10 kg, men vi har en der hedder 9-18 kg.
Lige en mærkelig opdatering:
Havde jo set i Babysam de havde den anbefalet autostol (0-18 kg), så tog min store dreng under armen og kørte derud, vel og mærket i Randers, da jeg er yderst utilfreds med servicen i Viborg, vi kom derud og snakkede med de to der havde "forstand" på autostole, de kunne godt se at han var vældig for stor til den nuværende autostol (Römer 0-13 kg) og vi prøvede andre 0-13 kg (dog uden held), da de ikke ville anbefale at sætte ham over i en 0-18 kg, fordi de mente at de var alt alt for usikre, så det hele endte med at min dejlige dreng må blive siddende i sin nuværende autostol, hvor han slet ikke kan være - fordi de ville ikke sælge nogle af de 0-18 kg autostole til ham......
Nu kommer det mærkeligt så, de siger at selvfølgelig skal han ikke sidde med overtøj på i autostolen (han havde en meget meget tynd dragt på), at man skal sætte børnene i autostolen uden overtøj også må man ellers mosle dem i/af overtøjet når man skal ind/ud af bilen
Ja, hvorfor ikke...... hmmm.....
Kan simpelthen ikke forstå det, for de sagde jo selv at de sagtens kunne se han fik ondt i ryggen af at sidde i hans nuværende autostol, men det var der åbenbart ikke noget at gøre ved, tror jeg holder mig fra babysam og prøver måske Ønskebørn, næste gang vi kommer til byen.....
Anmeld