Jeg er sgu´ stolt af mig selv ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

dorthemus

TbCp skriver:

Men det er ikke så svært vel.... jeg har syet hagesmækker af voksdug og synes det var helt ligetil

Nej faktisk ikke....lyder fedt med hagesmækkerne, men så langt rækker mine syevner sig desværre ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

TbCp

dorthemus skriver:

Nej faktisk ikke....lyder fedt med hagesmækkerne, men så langt rækker mine syevner sig desværre ikke

Det troede jeg heller ikke mine gjorde

Men en formpå en hagesmæk og så bare kanbånd på, som forlænges der hvor de skal bindes sammen piece of cake du!

Anmeld

7. maj 2010

Maria.

dorthemus skriver:

Flot stor baby  Jeg var nødt til at aflyse min aftale hos JM i tirsdags så jeg skal først igen næste tirsdag...glæder mig til at høre hvad hun skønner hende til

I går var det også 4 uger siden jeg sidst havde været der.. På trods af af at jeg havde spor af protein i urinen og for højt blodtryk!

Men min søn blev også skønnet til omkring 3200 g ca. en uge før han kom til verden - 3940 g!

Det bliver spændende.. Jeg har tid igen hos JM 2 dage før termin.. Håber ikke jeg når det!

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

Maria. skriver:

I går var det også 4 uger siden jeg sidst havde været der.. På trods af af at jeg havde spor af protein i urinen og for højt blodtryk!

Men min søn blev også skønnet til omkring 3200 g ca. en uge før han kom til verden - 3940 g!

Det bliver spændende.. Jeg har tid igen hos JM 2 dage før termin.. Håber ikke jeg når det!

He he...nej jeg gider heller ikke rigtig mere

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

TbCp skriver:

Men en formpå en hagesmæk og så bare kanbånd på, som forlænges der hvor de skal bindes sammen piece of cake du!

Hmmm jeg synes det lyder svært, men har heller ikke nogen symaskine. Tror det ville blive noget værre juks

Anmeld

7. maj 2010

LISBETH:-)

Ej altså hvor er de sommerfugle bare rigtig rigtig flotte. Øv at jeg slet slet ikke kan sy:-)

Nu er det altså lige om lidt det sker. Glæder mig til at se billed spam af din Runa

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ej altså hvor er de sommerfugle bare rigtig rigtig flotte. Øv at jeg slet slet ikke kan sy:-)

Nu er det altså lige om lidt det sker. Glæder mig til at se billed spam af din Runa

Tak  Jeg kan altså heller heller ikke nogen ørn til at sy...tror vist det er godt, at man ikke kan se dem tæt på

Ja det er sgu snart for os begge...spændende hvem der kommer først

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

TbCp skriver:

Ihh har du fødselsdag?? Tillykke

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

dorthemus skriver:

Hmmm jeg synes det lyder svært, men har heller ikke nogen symaskine. Tror det ville blive noget værre juks

nååå nej så er det nok ikke helt nemt....

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

dorthemus skriver:

Ihh har du fødselsdag?? Tillykke

JA

25 år (igen igen igen..... )

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.