Jeg er sgu´ stolt af mig selv ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Maria.

Floooot! Er helt vild med puslehynden!

Nu er vi snart ved vejs ende! Bliver dæjligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Hvor krea!! Skide flot..

Meget avancerede sommerfugle - taget mine skæve blomster i betragtning..hehe

Tark  Dem må jeg se i morgen.

Anmeld

7. maj 2010

Agnete

dorthemus skriver:

Tak  Ja så kan jeg sætte endnu et flueben  

Var lige forbi din profil, kan huske at du skulle insemineres. Hvordan går det  med det...jeg havde hørt noget om, at du var blevet gravid, men jeg tager måske fejl?

Jo, den var god nok.... Eller en slags. Det var kun en biokemisk graviditet med 5 x svag positiv urin test. Fik taget blodprøve som var (næsten) negativ, og har efterfølgende haft mens   Så må bare prøve en gang til. Det skulle have været her på torsdag/fredag, men der har klinikken lukket. Så måske næste måned. Tredje gang er vel lykkens gang, når man nu ikke er så heldig at blive gravid førstre gang

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Floooot! Er helt vild med puslehynden!

Nu er vi snart ved vejs ende! Bliver dæjligt!

Tak  Ja det er sgu´ tæt på nu. Var til gravidsvømning idag og fik simpelthen så mange plukkeveer...blev helt nervøs, og tænkte at jeg jo ikke engang ville kunne mærke om vandet gik, hehe

GLÆÆÆÆDER MIG!!!!!

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

Agnete skriver:

Jo, den var god nok.... Eller en slags. Det var kun en biokemisk graviditet med 5 x svag positiv urin test. Fik taget blodprøve som var (næsten) negativ, og har efterfølgende haft mens   Så må bare prøve en gang til. Det skulle have været her på torsdag/fredag, men der har klinikken lukket. Så måske næste måned. Tredje gang er vel lykkens gang, når man nu ikke er så heldig at blive gravid førstre gang

Ej øv bøv  Hvor går du henne?...sgu´ da surt, at du ikke kan komme til i weekenden

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

Det ser skide godt ud!

Og super ide med puslepuden!

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

TbCp skriver:

Det ser skide godt ud!

Og super ide med puslepuden!

Tak  Jeg er også rigtig tilfreds, selvom jeg gruede lidt for at sy i voksdug.

Anmeld

7. maj 2010

Maria.

Tak  Ja det er sgu´ tæt på nu. Var til gravidsvømning idag og fik simpelthen så mange plukkeveer...blev helt nervøs, og tænkte at jeg jo ikke engang ville kunne mærke om vandet gik, hehe

GLÆÆÆÆDER MIG!!!!!

HEHE.. Nej, det ville jo være lidt svært..

Jeg var til jordemor i går.. Baby vejer ca. 3200 g, og står helt fast, så nu venter jeg bare.. Har også nogle ret heftige plukveer i øjeblikket..  Håber snart hun kommer ud!

Hvor stor er Runa skønnet?

Anmeld

7. maj 2010

TbCp

dorthemus skriver:

Tak  Jeg er også rigtig tilfreds, selvom jeg gruede lidt for at sy i voksdug.

Men det er ikke så svært vel.... jeg har syet hagesmækker af voksdug og synes det var helt ligetil

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

Maria. skriver:

HEHE.. Nej, det ville jo være lidt svært..

Jeg var til jordemor i går.. Baby vejer ca. 3200 g, og står helt fast, så nu venter jeg bare.. Har også nogle ret heftige plukveer i øjeblikket..  Håber snart hun kommer ud!

Hvor stor er Runa skønnet?

Flot stor baby  Jeg var nødt til at aflyse min aftale hos JM i tirsdags så jeg skal først igen næste tirsdag...glæder mig til at høre hvad hun skønner hende til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.