Jeg er sgu´ stolt af mig selv ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.810 visninger
61 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

dorthemus

Hej piger

Så blev jeg endelig færdig med lillepigens myggenet med sommerfugle Jeg har knoklet de sidste to dage med at blive færdig...ved jo ikke hvor meget tid jeg får når først hun melder sin ankomst lige om lidt

Er dog ikke helt så stolt af syarbejdet, men er det ikke tanken der tæller?

Jeg har også lagt et billede ind af det nye betræk af voksdug jeg har lavet til puslemadrassen, syntes det originale hvide var dødssygt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

oo

thumps up, dorthe!! og god ide med den voksdug der, jeg sidder selv og blir mere og mere bitter over udsigten til en hvid puslepude, men det der er jo perfekt

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

thumps up, dorthe!! og god ide med den voksdug der, jeg sidder selv og blir mere og mere bitter over udsigten til en hvid puslepude, men det der er jo perfekt

Tak  Ja og til sådan en Brio Wall kan man slet ikke købe nyt betræk  Det er dødnemt, jeg er som sagt ikke noget ørn til at sy, men det kunne selv jeg finde ud af så bare ud og finde noget voksdug du kan holde ud at se på.

Anmeld

7. maj 2010

MinWilliam

Hvor er det bare flot

Anmeld

7. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De er godt nok flotte  

Anmeld

7. maj 2010

Agnete

Ej, hvor er det bare flot... Begge dele  Ja, det er bare med at få alle småtingene på plads, så du bare kan nyde lille Runa, når hun kommer (Og lave elle de praktiske ting, som jo desværre ikke ordner sig selv )

Kh agnete

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

Agnete skriver:

Ej, hvor er det bare flot... Begge dele  Ja, det er bare med at få alle småtingene på plads, så du bare kan nyde lille Runa, når hun kommer (Og lave elle de praktiske ting, som jo desværre ikke ordner sig selv )

Kh agnete

Tak  Ja så kan jeg sætte endnu et flueben  

Var lige forbi din profil, kan huske at du skulle insemineres. Hvordan går det  med det...jeg havde hørt noget om, at du var blevet gravid, men jeg tager måske fejl?

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

Dorthemuzz skriver:

Hvor er det bare flot

Tak

Anmeld

7. maj 2010

dorthemus

MoarHvidovre skriver:

De er godt nok flotte  

Takker

Anmeld

7. maj 2010

Vial

Hvor krea!! Skide flot..

Meget avancerede sommerfugle - taget mine skæve blomster i betragtning..hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.