Zumba (sko)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2010

carina h

Kære Alle!

Jeg kan kun konstatere at løbesko er komplet umulige at danse i. De er alt for tunge og man står for fast, jeg fik ondt i mine knæ første gang at jeg forsøgte mig med Zumba. Jeg er nu selv instruktør og jeg bruge Kelme Fitness sko, de har forskellige systemer indbygget og er perfekte. Jeg har købt dem på www.kelmeshop.dk de koster kun 498 kr.

Tøjet er underordnet bare at man føler sig godt tilpas...det er rigtigt at man skal huske på at Zumba er en kæmpe forretning og det går kun ud på at tjene penge på rettighederne.

Mange hilsner

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

carina h

WiitrioeN skriver:

hvor kan man gå til Zumba henne??

Du kan gå ind på zumba.com her kan du finde instruktører i dit nærområde

Anmeld

22. juli 2010

Naia

Enig, Carina, i det der med forretningen Og det er det, der er det gode ved zumba: Vi kan gå i det tøj, vi har lyst til! Skulle man have lyst til at eje noget af det farvestrålende zumba-tøj, som organisationen bag får produceret, har jeg hørt, at det skulle være billigere at bestille i Holland. Men jeg har ikke selv prøvet...

Med hensyn til sko så er der nogle gulve, der er så naturligt glatte, at man faktisk godt kan danse i et par gamle fitnesssko. Men ellers har www.salsazumba.dk dansesneakers ned til 349 kr - og DE sko er designet til at danse i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.