Zumba (sko)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

Elizabeth Nuñez

Hej allesammen

Min mand er Zumba instruktør. Og derfor skriver jeg lige hans svar til den her debat.

Han siger at det er virkelig helt udnødvendigt at købe "Specielle" Zumba sko eller Zumba tøj for den sags skyld. Det er bare nogle der ser at de kan tjene en masse penge fordi Zumba er så populært nu.

Han siger at det bedste tøj i kan bruge til at danse Zumba er dog det hvor i har fri bevægelighed. Og han bruger selv løbesko til at undervise i, men siger at man sagtens kan bruge bare tæer da det giver endnu bedre fleksibilitet.

I jo så selvfølgelig selv vælge om i vil betale dyredomme for det, men sagen er at det faktisk er udnødvendigt 

God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

nannanadja

duddi. skriver:

Løbesko er nok ikke det bedst at danse zumba i, og kunne aldrig finde på at gøre det i baretær... Jeg startede med at bruge min alm fitness sko, men de er alt for tunge og gav mig derfor ikke den bevægelsesfrihed til at gøre de bevægelser man gør til zumba. Ellers har jeg tøj på som jeg har det behageligt i - har lige bestilt zumba cargo bukser og en top - glæder mig til at modtage det

okey så hvis jeg blir vild med zumba må jeg nok ud og invistere lidt

ved ikke hvad der er rigtig men har kun hørt at det er sjovt..så glæder mig da lidt....meget

Anmeld

6. juni 2010

betski

Elizabeth Nuñez skriver:

Hej allesammen

Min mand er Zumba instruktør. Og derfor skriver jeg lige hans svar til den her debat.

Han siger at det er virkelig helt udnødvendigt at købe "Specielle" Zumba sko eller Zumba tøj for den sags skyld. Det er bare nogle der ser at de kan tjene en masse penge fordi Zumba er så populært nu.

Han siger at det bedste tøj i kan bruge til at danse Zumba er dog det hvor i har fri bevægelighed. Og han bruger selv løbesko til at undervise i, men siger at man sagtens kan bruge bare tæer da det giver endnu bedre fleksibilitet.

I jo så selvfølgelig selv vælge om i vil betale dyredomme for det, men sagen er at det faktisk er udnødvendigt 

God dag til jer alle

Uhh der kunne jeg så ikke være mere uenig med din mand. Jo det er fuldstændig ligegyldigt hvad tøj man har på, bare man har det godt i det og har bevægelighed - tror jeg vist også jeg skrev tidligere. At jeg har købt disideret zumba tøj er udelukkende fordi jeg synes det er pænt og trængte til nyt træningstøj.

MEN... i forhold til sko. Jo så er det vigtigt at ha noget ordentlig på, da man ellers kan få ondt i kæn og ryg. Jeg selv har ikke købt zumba sko, men Nike sko. Men da denne Nike sko er meget let og man kan nærmest vride den rundt, så er der ingen modstand i den når jeg danser. Jeg kan mærke en tydelig forskel fra mine alm fitness sko og kender flere der har fået ømme knæ af at danse i løbesko. Bare tær, ja det kan jeg så bare slet ikke forestille mig skulle være rart. Ingen form for stødabsorberende og kan forstille mig at foden kommer til at brænde når man skal dreje rundt. Så jeg kan ikke være mere uenig med din man - instruktør eller ej

Anmeld

6. juni 2010

betski

nannanadja skriver:

okey så hvis jeg blir vild med zumba må jeg nok ud og invistere lidt

ved ikke hvad der er rigtig men har kun hørt at det er sjovt..så glæder mig da lidt....meget

Du kan godt glæde dig meget - rigtig meget Det er simpel hen så sjovt. Mit humør stiger altid når jeg er til zumba og når jeg kommer hjem er jeg fuld af energi - trods det jeg følte mig som døden nær inden jeg tog afsted så du kan godt glæde dig, jeg har endnu ikke mødt nogen der synes dårligt om det

Anmeld

6. juni 2010

LHA

Vores Zumba instruktør gav dem er bruger løbe sko et god råd om at de evt kunne sætte gaffatape eller lign. under skoene. Det havde hun prøvet med et fint resultat.

Zumba er fedt

Anmeld

6. juni 2010

4xGreve

hvor kan man gå til Zumba henne??

Anmeld

6. juni 2010

betski

WiitrioeN skriver:

hvor kan man gå til Zumba henne??

Kommer jo meget an på hvor du bor Mange fitness centre har uddannet zumbainstruktører og kører zumba hold. Prøv at google din bys navn sammen med zumba

Anmeld

6. juni 2010

4xGreve

duddi. skriver:

Uhh der kunne jeg så ikke være mere uenig med din mand. Jo det er fuldstændig ligegyldigt hvad tøj man har på, bare man har det godt i det og har bevægelighed - tror jeg vist også jeg skrev tidligere. At jeg har købt disideret zumba tøj er udelukkende fordi jeg synes det er pænt og trængte til nyt træningstøj.

MEN... i forhold til sko. Jo så er det vigtigt at ha noget ordentlig på, da man ellers kan få ondt i kæn og ryg. Jeg selv har ikke købt zumba sko, men Nike sko. Men da denne Nike sko er meget let og man kan nærmest vride den rundt, så er der ingen modstand i den når jeg danser. Jeg kan mærke en tydelig forskel fra mine alm fitness sko og kender flere der har fået ømme knæ af at danse i løbesko. Bare tær, ja det kan jeg så bare slet ikke forestille mig skulle være rart. Ingen form for stødabsorberende og kan forstille mig at foden kommer til at brænde når man skal dreje rundt. Så jeg kan ikke være mere uenig med din man - instruktør eller ej

hvad med strømpe-fødder

Anmeld

6. juni 2010

betski

WiitrioeN skriver:

hvad med strømpe-fødder

Jeg har prøvet med strømpefødder herhjemme men glider alt for meget, så jeg tog sko på.

Anmeld

6. juni 2010

4xGreve

duddi. skriver:

Jeg har prøvet med strømpefødder herhjemme men glider alt for meget, så jeg tog sko på.

hehe okay tak for dine svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.