Zumba (sko)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.174 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

betski

Jeg er begyndt til Zumba - og hold nu op det er sjovt. Synes bare ikke mine fitness sko er så gode til formålet. Nogen af jer der går til Zumba og hvilke sko bruger I?

Anmeld

7. maj 2010

ekzunz

Pt. bruger jeg mine løbesko, og de egner sig bare slet ikke.

Der er jo rent faktisk allerede lavet Zumbasko....men en helt alm. gummisko (ja - jeg er gammel, så det hedder det stadig her) som ikke behøver stødabsorbering eller lign. skulle være helt fint.

Jeg overvejer et par Nike Classic eller lign....

Anmeld

7. maj 2010

Mimic

sko til zumba er ret pebrede i prisen, men de er helt klart det værd

www.zumbashoppen.dk

her er der både cd'er, tøj og sko... dog er tøjet småt i str. og skoene fås kun op til str. 40 (og ser desværre ud til at være udsolgt) desuden er der en masse andet sjovt merchandice

Anmeld

7. maj 2010

betski

Linda skriver:

sko til zumba er ret pebrede i prisen, men de er helt klart det værd

www.zumbashoppen.dk

her er der både cd'er, tøj og sko... dog er tøjet småt i str. og skoene fås kun op til str. 40 (og ser desværre ud til at være udsolgt) desuden er der en masse andet sjovt merchandice

Har set denne side men ja de er jo udsolgt

Anmeld

12. maj 2010

betski

Znuzke skriver:

Der er jo rent faktisk allerede lavet Zumbasko....men en helt alm. gummisko (ja - jeg er gammel, så det hedder det stadig her) som ikke behøver stødabsorbering eller lign. skulle være helt fint.

Ja der er lavet zumba sko - de er desværre bare udsolgte og koster også 700 kr. Det synes jeg er mange penge. Jeg var igår i samtlige sportsbutikker og kunne bare ikke finde noget jeg synes kunne være gode at danse Zumba i. Men mine fitness sko er altså bare alt for klodset. Så må og skal bare snart ha fundet nogle gode og lette sko. Sig til hvis du får købt Nike og de bare er lige i øjet

Anmeld

27. maj 2010

betski

Znuzke skriver:

Hej Znuzke - hvis du endnu ikke har fået købt sko vil jeg anbefale Nike Zoom Sister One+    De er super lækre at have på. Fandt en anmeldelse på en amerikans side, hvor de blev anbefalet til Zumba. Og ja, det er super gode til formålet Ville bare lige nævne det for dig

Anmeld

6. juni 2010

Naia

Hejsa!

Hvad I end gør, må I IKKE bruge fitness- eller løbesko til zumba! Det ville svare til at gå til ishockey i fodboldstøvler - og det er der da ingen, der kunne finde på :-)

Både fitness- og løbesko har den fremragende egenskab, at man står godt fast. Og hvis I kender til bevægelserne i zumba, så ved I at der er mange vrid og moves. Kan I ikke twiste på fødderne, ender bevægelsen i knæene, og det kan give nogle grimme knæskader :-(

Køb jer et par gode danse-sneakers. Jeg vil naturligvis gerne gøre reklame for min webshop, der er den eneste specialforretning i Danmark med sko til zumbafolket - www.salsazumba.dk - men I kan også finde danse-sneakers andre steder.

Hjælp mig med at sprede budskabet: Fysioterapeuterne taler allerede åbenlyst om "zumba-skader" - vi skal have zumba-Danmark til at forstå, hvor vigtigt det er, at vi vælger de rigtige sko til vores sport!

Kærlig hilsen

Naia

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juni 2010

KWL

Jeg zumba'er i bare tæer

Anmeld

6. juni 2010

nannanadja

jeg skal begynde til zumba på onsdag og kan høre på jer her inde at det ikke er helt lige meget h ad man har på...?

jeg har nogle alm. løbesko som jeg havde tænkt mig at tage på...men.... 

kan man godt gøre det i dem-- uden sko ?  jeg vil ikke gi 700kr for zumba sko hvis jeg nu ikke gider det mere efter et par gange..

hvad har i på af tøj til zumba?

Anmeld

6. juni 2010

betski

nannanadja skriver:

jeg skal begynde til zumba på onsdag og kan høre på jer her inde at det ikke er helt lige meget h ad man har på...?

jeg har nogle alm. løbesko som jeg havde tænkt mig at tage på...men.... 

kan man godt gøre det i dem-- uden sko ?  jeg vil ikke gi 700kr for zumba sko hvis jeg nu ikke gider det mere efter et par gange..

hvad har i på af tøj til zumba?

Løbesko er nok ikke det bedst at danse zumba i, og kunne aldrig finde på at gøre det i baretær... Jeg startede med at bruge min alm fitness sko, men de er alt for tunge og gav mig derfor ikke den bevægelsesfrihed til at gøre de bevægelser man gør til zumba. Ellers har jeg tøj på som jeg har det behageligt i - har lige bestilt zumba cargo bukser og en top - glæder mig til at modtage det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.