Afstemning om Sjælland/Kbh/Øerne/ ? møde med ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Tut

Jeg regner med at tage stationcar'en, så jeg har plads til 1 mor, og evt. 2 autostole - ihvertfald én

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Lise

Tut skriver:

Jeg regner med at tage stationcar'en, så jeg har plads til 1 mor, og evt. 2 autostole - ihvertfald én

Måske du kan tage Jeanette med så (hvis hun da stadig vil med?) 

Anmeld

1. juni 2010

Tut

JA DA....

JEANETTEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HVOR ER DU??????????

Anmeld

1. juni 2010

Susan1978

Tut skriver:

Anja - drikkevarer (mælk, juice, the/kaffe, saftevand, vand ), der er også sodavandsis i fryseren, hvis der bliver vildt varmt.

Lise - boller + rugbrød

Susan pålæg : spegepølse, ost, leverpostej, kødpølse, etc (noget i gerne vil have ?

Helle: Frugt og grønt

Mie - kage (men jeg lover ikke at den bliver hjemmelavet - kommer helt an på energien om fredagen)

Tut - HVAD MED MIG???  Noget sødt?

JEG KOMMER NEMLIG MED, MEN KUN MED TØSEN - NOAH BLIVER HJEMME HOS FARMAND, SÅ HAN KAN FÅ EN ORDENTLIG LUR - SÅ HAN ER KLAR TIL FEST OM AFTENEN. (ups caps)

Ku du ik tá smør, ost til moar'ne og ostehapser med :)

Anmeld

4. juni 2010

Anja

Lige et lille sidespring, men er der nogen af jer, der kommer i morgen, der har en Voss indbygningsovn?

Vi har lige fået ny ovn i dag, og pladerne fra vores gamle ovn (Voss) passer ikke i den nye. Tænkte om der var en, der har en Voss, der kunne tænke sig et par ekstra plader ? De er fine og velholdte.

Anmeld

4. juni 2010

Lise

Anja skriver:

Lige et lille sidespring, men er der nogen af jer, der kommer i morgen, der har en Voss indbygningsovn?

Vi har lige fået ny ovn i dag, og pladerne fra vores gamle ovn (Voss) passer ikke i den nye. Tænkte om der var en, der har en Voss, der kunne tænke sig et par ekstra plader ? De er fine og velholdte.

Det har vi

Anmeld

4. juni 2010

Anja

Lise skriver:

Det har vi

Så er du meget velkommen til at få pladerne

Anmeld

4. juni 2010

Lise

Anja skriver:

Så er du meget velkommen til at få pladerne

Tak

Anmeld

4. juni 2010

Lise

Jeg har glemt at købe rugbrød   (men slår netop dej op til en masse boller... )

Jeg er alene med begge børnern lige nu OG imorgen tidlig, så det ville være muligt - men besværligt (læs MEGET besværligt)  - at komme i Føtex og handle det... er der nogen der kan...  

Anmeld

4. juni 2010

Mie A

Lise skriver:

Jeg har glemt at købe rugbrød   (men slår netop dej op til en masse boller... )

Jeg er alene med begge børnern lige nu OG imorgen tidlig, så det ville være muligt - men besværligt (læs MEGET besværligt)  - at komme i Føtex og handle det... er der nogen der kan...  

Den klarer jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.