Afstemning om Sjælland/Kbh/Øerne/ ? møde med ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Lise

Det ser ud til at 5. juni vinder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Anja

Ja, 5. juni er der vist flest der kan af dem der har givet sig tilkende :-) Jeg har alle 3 unger hjemme  - manden er på job.

Anja

Lise

Mie

Susan

Helle

Andre ???

Anmeld

7. maj 2010

Anja

Mary skriver:

Jeg vil gerne komme, men jeg kan kun den 12.juni! Den 22. maj holder vi mandens fødselsdag, og den 5.juni er vi på ferie i Skagen. 

Det er ved at være på tide jeg møder andre end Anja  ......

Øv, at du ikke kan den 5. juni  - der er der vist flest der kan.

Men du er meget velkommen en anden dag, så jeg kan se Dicte

Anmeld

8. maj 2010

Helle30

Jeg har sms'et Jeanette. Så håber hun lige tager sig tid til at kigge ind og melde til.

- Helle

Anmeld

8. maj 2010

Tikki

Tak for din sms Helle  Jeg har stemt d. 5. juni........og jeg ER i live, men har liiiige haft lidt problemos af forskellig art i alt dette her skilsmisse halløj. Men det kan I altid høre om - jeg kan i hvert fald godt d. 5. juni, hvis jeg kan få et lift Lise?

Anmeld

8. maj 2010

Anja

Tikki skriver:

Tak for din sms Helle  Jeg har stemt d. 5. juni........og jeg ER i live, men har liiiige haft lidt problemos af forskellig art i alt dette her skilsmisse halløj. Men det kan I altid høre om - jeg kan i hvert fald godt d. 5. juni, hvis jeg kan få et lift Lise?

Dejligt! Glæder mig til at se dig

Anmeld

8. maj 2010

Mie A

Jeg glæder mig til at se jer igen - Jeg har som sagt alle børn med, så der skal nok blive gang i den.

Øv at Tut og Mary ikke kan komme 

Anmeld

8. maj 2010

Lise

Tikki skriver:

Det er jo næsten en tradition, men for faen - jeg skal jo selv have to børn med denne gang, og der kan ikke være mere end to autostole i..

Anmeld

10. maj 2010

Tikki

Lise skriver:

Det er jo næsten en tradition, men for faen - jeg skal jo selv have to børn med denne gang, og der kan ikke være mere end to autostole i..

Nåå for dulan  så må jeg nok melde fra. Jeg ser lige om jeg kan finde ud af noget ellers må jeg holde noget næste gang

Anmeld

10. maj 2010

Helle30

Ikke tale om. Hvor mange børn skal du have med? Vi må da finde på ét eller andet, så du kan komme med.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.