Afstemning om Sjælland/Kbh/Øerne/ ? møde med ungerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Anja

Tut skriver:

HVAD TID ER DET????

For måske jeg kan nå at kigge forbi i et par timer.

Det ville være super dejligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Tut

Super.

Jeg skal lige høre med manden hvordan vi koordinerer det hele så, for vi skal være til stor fødselsdag kl. 16, og Noah SKAL nå at have en lur, så han kan holde sig vågen længere om aftenen.

Men jeg kunne jo bare være der fra 10 til 11.30 lign. og så kunne jeg nå hjem så Noah kan få en lur hjemme inden vi kører igen.

Må lige høre manden hvordan vi gør det smartest.

Anmeld

31. maj 2010

Anja

Tut skriver:

Super.

Jeg skal lige høre med manden hvordan vi koordinerer det hele så, for vi skal være til stor fødselsdag kl. 16, og Noah SKAL nå at have en lur, så han kan holde sig vågen længere om aftenen.

Men jeg kunne jo bare være der fra 10 til 11.30 lign. og så kunne jeg nå hjem så Noah kan få en lur hjemme inden vi kører igen.

Må lige høre manden hvordan vi gør det smartest.

Ved godt, at det jo faktisk handler om julibørnene, men hvis din mand er hjemme kunne du jo måske lade Noah blive hjemme hos ham, så kan han få sin lur til sædvanlig tid og du kunne hygge lidt længere tid med os?

Tror i al fald Elias ville synes det var kedeligt med to lange køreture for 1½ times leg ..... eller har jeg bare en dreng der ikke gider køre bil?

Anmeld

31. maj 2010

Tut

Anja skriver:

Ved godt, at det jo faktisk handler om julibørnene, men hvis din mand er hjemme kunne du jo måske lade Noah blive hjemme hos ham, så kan han få sin lur til sædvanlig tid og du kunne hygge lidt længere tid med os?

Tror i al fald Elias ville synes det var kedeligt med to lange køreture for 1½ times leg ..... eller har jeg bare en dreng der ikke gider køre bil?

tanken havde strejfet mig

Så tager jeg bare tulle-tøsen med.

Anmeld

31. maj 2010

Anja

Anja - drikkevarer (mælk, juice, the/kaffe, saftevand, vand ), der er også sodavandsis i fryseren, hvis der bliver vildt varmt.

Lise - boller + rugbrød

Susan pålæg : spegepølse, ost, leverpostej, kødpølse, etc (noget i gerne vil have ?

Helle

Mie

Tut

Anmeld

31. maj 2010

Lise

Anja skriver:

Anja - drikkevarer (mælk, juice, the/kaffe, saftevand, vand ), der er også sodavandsis i fryseren, hvis der bliver vildt varmt.

Lise - boller + rugbrød

Susan pålæg : spegepølse, ost, leverpostej, kødpølse, etc (noget i gerne vil have ?

Helle

Mie

Tut

Så mangler vi vel noget frugt/grønt.. andet?

Uhh, glæder mig til at se jer!

Anmeld

31. maj 2010

Susan1978

måske noget sødt ?

jeg har desværre ikke tid til at bage kage denne gang, da vi har grill arrangement her om fredagen og måske har jeg noget andet mg om lørdagen..

og hvis der er nogen der mangler noget, kan det være mit skal splittes lidt op..

- påløg

- ost & smør

Anmeld

31. maj 2010

Mie A

Lise - boller + rugbrød

Helle

Mie - kage (men jeg lover ikke at den bliver hjemmelavet - kommer helt an på energien om fredagen)

Tut

Anmeld

31. maj 2010

Helle30

Mie A skriver:

Lise - boller + rugbrød

Helle: Frugt og grønt

Mie - kage (men jeg lover ikke at den bliver hjemmelavet - kommer helt an på energien om fredagen)

Tut

1

Anmeld

1. juni 2010

Tut

Lise - boller + rugbrød

Helle: Frugt og grønt

Tut - HVAD MED MIG???  Noget sødt?

JEG KOMMER NEMLIG MED, MEN KUN MED TØSEN - NOAH BLIVER HJEMME HOS FARMAND, SÅ HAN KAN FÅ EN ORDENTLIG LUR - SÅ HAN ER KLAR TIL FEST OM AFTENEN. (ups caps)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.