BetinaMørk skriver:
Jeg har også en lile gut på halvandet år det kun knap vejer 11 kg...
Får altid en kommentar " ej hvor er han dygtig til at gå, han må ikke været ret gammel"??? øhh jo han er faktisk halvandet år... GISP!
så alt hvad jeg kan lokke i ham, det får han..
Lige i tiden er det pasta skruer der er et hit og han spiser nemt 4 kartofler, kød og grøntsager til aften.
Hvor dælen han gør af det, det ved jeg sgu ikke.. 
Uh de kommentare, kender alt til dem....
Der blev født 3 drenge i familien i år '08, frederic har altid været den længste og slankeste. Hvad vi ikke har hørt af stikpiller osv. Ej for han da aldrig noget at spise? hvordan kan han ikke vise sult og hvorfor? Han er da sygeligt tynd osv....
Frederic har altid været lang, ved 1 års undersøgelsen var han 82 og 9,9 kg - 13½ mdr sagde den 10,8 kg - 14½ mdr 9,7 :-(
Han runded de 9 kg da han var 8 mdr (75 cm) Nu er han 20 mdr 87 cm og 10 kg på gode dage 10,3 og dårlige 9,5 kg...
Her er det opgave at få mad i ham, vi sidder aldrig som høg over ham. eller kigger for hver ske /gaffel fuld han putter i munden.
Idag nægted han al morgenmad - men sådan er frederic... Hans rekort uden mad har været 6 dage... Så her får han stadig sødmælk, sødmælks yoghurt osv...
Anmeld