wiiiiiiiildt :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2008

Bamseboet :D

Nadi skriver:

Ja hun opdagede det først da hun var 20 uger henne :P Så det kunne sagtens være hende. HE HE HE :D

ok, synes det er vildt at man kan det... jeg har haft kvalme begge gangene...( men nok også fordi jeg på min arbejds plads kommer i tæt kontakt med store mængder karrysalat, remoulade, og andet der bare ikke er godt, når man er gravid :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

Nadi

Bamseboet :D skriver:

Nadi skriver:

Ja hun opdagede det først da hun var 20 uger henne :P Så det kunne sagtens være hende. HE HE HE :D

ok, synes det er vildt at man kan det... jeg har haft kvalme begge gangene...( men nok også fordi jeg på min arbejds plads kommer i tæt kontakt med store mængder karrysalat, remoulade, og andet der bare ikke er godt, når man er gravid :))

Jeg havde kvalme en uge efter, så jeg kan heller ikke forstå dem der slet ikke mærker noget!!!

Hvor arbejder du da??

Anmeld

10. juni 2008

Nadi skriver:

Hvor arbejder du da??

Jeg arbejder på k salat. så der er der fx karrysalat mængder på 300 kg, som vi møver rundt med i vogne, og 1000 liter tanke fyldt med remoulade+o(

Anmeld

10. juni 2008

bette

hvor sindssygt altså.. underligt hun ikke har lagt mærke til noget...

og håber da ikke hun har været på druktur og sådan hehe

Anmeld

10. juni 2008

Plysbjørnen

Ih tillykke hedder det vist... men jo det må være noget af et chok og få...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 22+0

Anmeld

10. juni 2008

heaven

altså, jeg fatter ikke noget som helst.. hvem er det der er gravid i denne tråd??? og tillykke....

Jannie

Anmeld

10. juni 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Bamseboet :D skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] - det lyder som Sloggi's graviditet.[/citat] wow, var den også sådan????:)[/citat] Ja hun opdagede det først da hun var 20 uger henne :P Så det kunne sagtens være hende. HE HE HE :D[/citat] aj var der ikke kun 11 uger tilbage??

Anmeld

10. juni 2008

ka li ja

vil bare lige sige at det kunne ha været min kusine.
hun havdre reglmæssig mens, tog ikke rigtig på, og da hun begyndte med det, troede hn det vr fordi hun gik lidt meget i bye...
hun havde taget flere tests, og lægen gjorde også, men de sagde hun ikke var gravid.
så til sidst skulle hun scannes fordi hun var mange for der var noet alvorligt galt, for det føltes som om hun havde en knude i maven.. og ganske rigtigt var der noget i maven.
men det var en baby og hun var 5 måneder henne:D

ja vildt det kan lade sig gøre.. jeg ville aldrig kunne ha undgået at opdage det!!!!

Anmeld

10. juni 2008

ka li ja skriver:

vil bare lige sige at det kunne ha været min kusine.
hun havdre reglmæssig mens, tog ikke rigtig på, og da hun begyndte med det, troede hn det vr fordi hun gik lidt meget i bye...
hun havde taget flere tests, og lægen gjorde også, men de sagde hun ikke var gravid.
så til sidst skulle hun scannes fordi hun var mange for der var noet alvorligt galt, for det føltes som om hun havde en knude i maven.. og ganske rigtigt var der noget i maven.
men det var en baby og hun var 5 måneder henne:D
citat]

wow mærkeligt at testne ikke viste noget 8(

Anmeld

10. juni 2008

heaven skriver:

altså, jeg fatter ikke noget som helst.. hvem er det der er gravid i denne tråd??? og tillykke....

Jannie

LOL :)) dette drejer sig ikke om een HER inde.. det er et indlæg, jeg har tyv stjålet fra en anden baby-forum-side (hvor jeg også er på)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.