KÆMPE CHOK 2008-Jun-09
Ja, det var hvad min kæreste og fik os i dag.
Jeg mødte op til lægen i morges da jeg har gået et stykke tid med meget ondt i lænden..
Han undersøgte mig, og spurgte til forskellige ting. inkl. min menstruation, som har været et par dage forsinket, men har ikke holdt den ugentlige pause, så troede det var derfor, og at der nu var gået lidt kludder i det.
Han mærkede på mig, og sagde: "Din livmoder er forstørret". Mere sagde han ikke. Men sendte mig så til scanning på sygehuset.
Jeg fik fat i kæresten, og han tog med.
Vi sad imellem alle de gravide, og følte lidt at vi var kommet det forkerte sted hen, men det viste sig at det var vi ikke..!
For inde i min mave lever en lille dreng.. Han vejer lidt over 1 kg. Og hvad de kunne beregne er jeg 29 uger henne.
Men eftersom de vokser forskelligt fra uge 20. (mener jeg de sagde) Så kan de ikke sige det helt præcis.
Vi sad bare og stirrede på den skærm.
Han suttede på tommelfinger, og alt var som det skulle være!! Gudskelov!
Vi var noget i chok. Hvordan kan der leve et barn i min mave? Har haft regelmæssig menstruation, ingen kvalme, ikke noget som helst!
Da vi kom ud i bilen er det første min kæreste siger: "Så skal vi have en stor racerbane i stuen" :D
Vi var helt ved siden af os selv. Og er vi nok stadig en smule.. :)
Prøver lige at ligge et mavebillede ind.. :)
jeg vil så lige skynde mig at skrive, at det ikke er MIG, men en inde på en anden baby forum-side...
er det ikke vildt, at så noget kan lade sig gøre????8(
Anmeld