wiiiiiiiildt :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

973 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. juni 2008

Bamseboet :D

KÆMPE CHOK 2008-Jun-09
Ja, det var hvad min kæreste og fik os i dag.

Jeg mødte op til lægen i morges da jeg har gået et stykke tid med meget ondt i lænden..

Han undersøgte mig, og spurgte til forskellige ting. inkl. min menstruation, som har været et par dage forsinket, men har ikke holdt den ugentlige pause, så troede det var derfor, og at der nu var gået lidt kludder i det.

Han mærkede på mig, og sagde: "Din livmoder er forstørret". Mere sagde han ikke. Men sendte mig så til scanning på sygehuset.

Jeg fik fat i kæresten, og han tog med.

Vi sad imellem alle de gravide, og følte lidt at vi var kommet det forkerte sted hen, men det viste sig at det var vi ikke..!

For inde i min mave lever en lille dreng.. Han vejer lidt over 1 kg. Og hvad de kunne beregne er jeg 29 uger henne.
Men eftersom de vokser forskelligt fra uge 20. (mener jeg de sagde) Så kan de ikke sige det helt præcis.

Vi sad bare og stirrede på den skærm.
Han suttede på tommelfinger, og alt var som det skulle være!! Gudskelov!

Vi var noget i chok. Hvordan kan der leve et barn i min mave? Har haft regelmæssig menstruation, ingen kvalme, ikke noget som helst!

Da vi kom ud i bilen er det første min kæreste siger: "Så skal vi have en stor racerbane i stuen" :D

Vi var helt ved siden af os selv. Og er vi nok stadig en smule.. :)

Prøver lige at ligge et mavebillede ind.. :)

jeg vil så lige skynde mig at skrive, at det ikke er MIG, men en inde på en anden baby forum-side...

er det ikke vildt, at så noget kan lade sig gøre????8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

mor til en del

10. juni 2008

Nadi

Jo det er lidt vildt!! Fik helt kuldegysninger!

Det er sikkert Loggi 8D

-Nadia

Anmeld

10. juni 2008

Nadi

Lisbeth Pedersen skriver:

Totalt vildt, jeg får kuldegysninger af begejstring.

KÆMPE STORT TILLYKKE.

For fanden da du kun 10 uger tilbage, helt uvirkeligt, WAAAAUUUW

Lisbeth.

Jeg tror altså ikke det et Bamseboet der er gravid Lisbeth... Hvis du læser i bunden så står der at det ikke er hende!

Anmeld

10. juni 2008

Nadi skriver:

Jeg tror altså ikke det et Bamseboet der er gravid Lisbeth... Hvis du læser i bunden så står der at det ikke er hende!

nej nej det er ikke mig :D men måtte bare lige vise Jer det, da jeg selv synes, det er heeeelt vildt :))

Anmeld

10. juni 2008

Tut

Ej, jeg troede også at det var dig :D Men vild historie - det lyder som Sloggi's graviditet.

Anmeld

10. juni 2008

[citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] - det lyder som Sloggi's graviditet.[/citat] wow, var den også sådan????:)

Anmeld

10. juni 2008

BellaT

Hold da kæft, det gad jeg godt!!!:D
Bare lige sådan: Om ti uger har du en lille bebs. WaauuW!:))
Jeg gider ikke graviditet, da de er fyldt med angst og bekymringer hele vejen igennem. Men det skal jo til for at lave en bebs:P.
Medmindre bebs laver sig uden at mor ved noget. Genialt. Ha Ha.

Knus fra Helle...

Anmeld

10. juni 2008

Nadi

[citat][f][småt]Bamseboet :D skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tut skriver:[/småt][/f] - det lyder som Sloggi's graviditet.[/citat] wow, var den også sådan????:)[/citat] Ja hun opdagede det først da hun var 20 uger henne :P Så det kunne sagtens være hende. HE HE HE :D

Anmeld

10. juni 2008

Tikki

ha ha ha - jeg troede sgu lige det var dig, men det er da bare helt vanvittigt, det kan lade sig gøre 8(8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.