Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: WHAT! Jeg troede seriøst det var fra ve-slut til næste ve-start... Der blev man så klogere. Vi kørte på fødegangen, da jeg troede der var 1-2 min mellem veerne, men det har så reelt kun været halvdelen af den tid K.h. Linda
WHAT! Jeg troede seriøst det var fra ve-slut til næste ve-start... Der blev man så klogere. Vi kørte på fødegangen, da jeg troede der var 1-2 min mellem veerne, men det har så reelt kun været halvdelen af den tid
K.h. Linda
Sådan gjorde vi også... Vi fik ikke afvide at det var forkert.. Blev indlagt med det samme vi kom, havde åbnet mig 5 cm da vi ankom...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Blev indlagt med det samme vi kom, havde åbnet mig 5 cm da vi ankom...
Blev indlagt med det samme vi kom, havde åbnet mig 5 cm da vi ankom...
Samme her
Hvor er det spændende. Håber du har født nu og glæder mig til at høre hvordan det er gået.
Maria
Jep, så har jeg født!
Den 06-05 kl. 03.05 kom hun til verden!! 51cm og 3330g.!!
Vi ligger stadigvæk på sygehuset, så fb osv kommer senere, når vi kommer hjem!! Tak for alt jeres held og lykke!!
Stine og Lisa.
Tilmeldt skriver: Jep, så har jeg født! Den 06-05 kl. 03.05 kom hun til verden!! 51cm og 3330g.!! Vi ligger stadigvæk på sygehuset, så fb osv kommer senere, når vi kommer hjem!! Tak for alt jeres held og lykke!! Stine og Lisa.
TILLYKKE
Kæmpe tillykke bettefisen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128