Veer... Og AV for helvede!!!:-s Hvordan er det nu liiige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Ansemusen

Jubii!!! Hvor er det spændende (sådan må det også godt gå for mig om præcis en uge ).

Det er fra ve start til til næste ve start som de andre skriver. Men til Forældreeftermiddagen på Hvidovre sagde jordemoren, at man skulle have 3-4 veer på 10 min. før man skulle afsted. Men hvis du er det mindste i tvivl skal du bare ringe til hospitalet, det har de hele tiden sagt til mig, og det kommer jeg helt sikkert til at gøre brug af!

Jeg håber du får en rigtig nem og god fødsel og at du får det fantastisk når den lille kommer op til dig bagefter

Held og lykke søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

lisbethita

Tilmeldt skriver:

Hey piger!

Så kom veerne til mig... Og så lige på termins datoen!! Uhh, er spændt og nervøs og det hele på en gang..    Det startede med nogle plukveer der bed lidt mere end de plejer, i går aftes.. Og så har jeg ellers sovet piv dårligt i nat, fordi jeg blev afbrudt af noget som jeg regnede med var plukveer... Da jeg så stod op ved 8.30 tiden blev jeg sikker på at der er rigtige veer.. Og har  nu taget tid på dem siden.. Nu er jeg bare blevet i tvivl om jeg overhovedet har taget tiden rigtigt... Hvordan er det nu liiiige man regner tiden på en ve??

Har tilfældigvis en tid hos min JM om en time, så venter lige med at ringe til fødegangen til jeg har været hos hende...

UUhhh, hvor er jeg spændt!!! Håber sq veerne bliver og ik bare går i sig selv...

Stine 40+0

UHHHHHH........held og lykke!!! Ønsker dig en god og smertefri fødsel ;-)

Anmeld

5. maj 2010

Lou

Held og lykke, håber det kommer til at gå rigtig godt

Anmeld

5. maj 2010

Lone Jakobsen

krydser fingre for at det er de rigtige...men det er der vist ingen tvivl om håber du får en fredelig fødsel

Anmeld

5. maj 2010

Simplyred

God fødsel....meget meget spændende

Anmeld

5. maj 2010

MyBaby

Ej, hvor er det bare spændende. Også rigtig meget held og lykke med fødsel herfra - jeg håber, du er godt igang og meget snart har din lille guldklump på maven!

Anmeld

5. maj 2010

NoName

øj øj øjjjjj... spændende...

held og lykke med det hele... glæder mig til at læse FB og se masser af billeder...

Anmeld

5. maj 2010

businesstigger

Hvor spændende - håber det er gået nemt og hurtigt!

Anmeld

5. maj 2010

MinWilliam

Hvor spændene

held og lykke med den kommende fødsel..

Anmeld

5. maj 2010

Liljesilas

Hvor er du heldig Jeg krydser finger. Godt jeg så denne tråd, for ved det heller ikke haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.