Veer... Og AV for helvede!!!:-s Hvordan er det nu liiige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.866 visninger
35 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

Hey piger!

Så kom veerne til mig... Og så lige på termins datoen!! Uhh, er spændt og nervøs og det hele på en gang..    Det startede med nogle plukveer der bed lidt mere end de plejer, i går aftes.. Og så har jeg ellers sovet piv dårligt i nat, fordi jeg blev afbrudt af noget som jeg regnede med var plukveer... Da jeg så stod op ved 8.30 tiden blev jeg sikker på at der er rigtige veer.. Og har  nu taget tid på dem siden.. Nu er jeg bare blevet i tvivl om jeg overhovedet har taget tiden rigtigt... Hvordan er det nu liiiige man regner tiden på en ve??

Har tilfældigvis en tid hos min JM om en time, så venter lige med at ringe til fødegangen til jeg har været hos hende...

UUhhh, hvor er jeg spændt!!! Håber sq veerne bliver og ik bare går i sig selv...

Stine 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Mathilde

Uh hvor spændende!!!

Jeg mener bestemt det er fra ve-start til næste ve-start

Anmeld

5. maj 2010

Hansen97

Tillykke med veerne...

Det er fra Ve-start til næste ve-start...

Held og lykke med fødselen.

Anmeld

5. maj 2010

smokin

Tilmeldt skriver:

Hey piger!

Så kom veerne til mig... Og så lige på termins datoen!! Uhh, er spændt og nervøs og det hele på en gang..    Det startede med nogle plukveer der bed lidt mere end de plejer, i går aftes.. Og så har jeg ellers sovet piv dårligt i nat, fordi jeg blev afbrudt af noget som jeg regnede med var plukveer... Da jeg så stod op ved 8.30 tiden blev jeg sikker på at der er rigtige veer.. Og har  nu taget tid på dem siden.. Nu er jeg bare blevet i tvivl om jeg overhovedet har taget tiden rigtigt... Hvordan er det nu liiiige man regner tiden på en ve??

Har tilfældigvis en tid hos min JM om en time, så venter lige med at ringe til fødegangen til jeg har været hos hende...

UUhhh, hvor er jeg spændt!!! Håber sq veerne bliver og ik bare går i sig selv...

Stine 40+0

det jeg fik fortalt var at man kunne gøre to ting. Man kan enten tage tiden på en ve fra du mærker det FØRSTE niv til den er stilnet af.. så det er altså ikke kun når det gør ondt.

Og ellers kunne man tage tiden imellem... da man kan tænke lidt nemmere der. Jeg havde sku svært ved at bedømme om der var startet en ve. jeg har jo heller aldrig prøvet det. 

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså... Du skal tage tid fra ve-start til ve-start. Men også tage tid på hvor længe veen varer. Så hvis der fx er 3 min imellem start og hver ve varer 45-60 sek, så er det kanon og afsted med dig hehe...

GO FORNØJELSE!!! YAYA og hepp!!!

Anmeld

5. maj 2010

LotteN

ihh, hvor spændendne.... pøj pøj med fødslen

Anmeld

5. maj 2010

Tak tak!!!

Hmm.. Altså, jeg har ligget med et stopus, og taget fra start af en ve til slut af den, og så har jeg også skrevet tiden fra en ve var slut til en ny startede... Så jeg har vist halvt om halvt gjort det rigtigt!?!hehe... 

De varer ca 30-40sek. og så går der 7-8min  før en  ny starter...  Må hører hvad hende JM siger, om det bare er hygge veer eller om der er ved at ske noget!?hmm...

Stine 40+0

Anmeld

5. maj 2010

Mira0911

Ih hvor spændende... Held og lykke...

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

nøjjjj hvor spændende og så lige på dagen,  og hepper med herfra......

Anmeld

5. maj 2010

lululupo

nøjjjj hvor spændende og så lige på dagen,  og hepper med herfra......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.