Abort eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Frk. Himmelblå

SELVFØLGELIG skal du beholde barnet.
Tillykke med graviditeten )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Frk. Himmelblå

ovenstående smiley havde sin egen vilje... Den skulle bare have smilet, men ville åbenbart også se overrasket ud..

Anmeld

28. maj 2010

Pige2009

"Trist mor" skriver:

Jeg vil gerne fra hjertet, sige Tak for al jeres respons.

Det har virkeligt været rart at høre jeres meninger og jeg er også selv blevet overbevist om at sådanne en beslutning kræver en lang proces.

Jeg har gået og vendt og drejet det i det sidste stykke tid og kommet frem til at jeg selvfølgelig beholder dette her barn.

Det er trods alt min krop og mit sind, og det er der ingen som kan tage fra mig.

Faderen har vist mig hvilket menneske som han er, så hans mening tæller ikke længere for mig !

Og så skal jeg til scanning på Tirsdag

Endnu engang Tak til jer alle

Tillykke med din beslutning Hvordan gik din NF-scanning?

K.h. Linda

Anmeld

28. maj 2010

prettybutterfly

"Trist mor" skriver:

Jeg vil gerne fra hjertet, sige Tak for al jeres respons.

Det har virkeligt været rart at høre jeres meninger og jeg er også selv blevet overbevist om at sådanne en beslutning kræver en lang proces.

Jeg har gået og vendt og drejet det i det sidste stykke tid og kommet frem til at jeg selvfølgelig beholder dette her barn.

Det er trods alt min krop og mit sind, og det er der ingen som kan tage fra mig.

Faderen har vist mig hvilket menneske som han er, så hans mening tæller ikke længere for mig !

Og så skal jeg til scanning på Tirsdag

Endnu engang Tak til jer alle

Tusind gange tillykke med beslutningen! Lyder som den helt rigtige! Du er overhovedet ikke egoistisk! - slet ikke i det du selv bad ham om at bruge kondom! Abort er ligsom ikke prævention, så der sku han nok ha tænkt sig lidt om. Jeg er ihvert fald rigtig glad på dine vegne, selom det nok ikke bliver helt nemt mht den kommende far til at starte med! Men mange gange held og lykke med det ihvertfald!

KNuser fra Mona

Anmeld

28. maj 2010

3xM

jeg stod som dig i samme situation i december mdr. og venter nu en fin lille dreng.

idag har jeg en anden kæreste end barne faderen men en der er meget mere værd også som kommende far

vælg ud fra dit hjerte og indstil dig på det bliver hårdt følelsmæssigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.