Abort eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2010

Shibby

Lyder til at du allerede har truffet dit valg

Det er ikkejordens undergang at et barn mangler den ene forældre. Det skal nok gå

Sex har konsekvenser,han tænkte nokmed det forkerte hoved da barnet blev undfanget. Den slags sker jo..Men skidt pyt . Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2010

myprincess

Jeg synes helt klart du skal beholde barnet ! og du er bestemt ikke et dårligt menneske! Det lyder til at du har overskudet og det vil da være dejligt for din datter at blive storesøster !

For mig er abort ikke prævention....

Anmeld

16. maj 2010

klmf

1. DU ER IKKE ET DÅRLIGT MENNESKE.

2. Din 'ven' HAR truffet sit valg, det gjorde han, da han ikke ville bruge kondomn vel vidende at du ikke brugte p-piller - og så har du vel egentlig også truffet dit valg, når du også vælger ikke at beskytte dig mod graviditet eller seksuelt overførte sygdomme??

Han skal ikke have lov til at skræmme/tvinge dig til en abort. Sådan som du skriver det, så virker det som om du gerne vil beholde barnet. Så gør det! Så må faren selv vælge, om han har lyst til at være en del af barnets liv eller om han bare vil betale 1000 kr. om måneden de næste 18 år og så lade det være ved det. 

Følg dit hjerte - og meld klart ud til ham, at du ikke lader dig tvinge til noget som helst og at han har haft muligheden for at undgå denne situation!

Bare min mening....

Anmeld

16. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg synes du skal beholde barnet, for som flere herinde siger, lyder det som om, at du virkelig gerne vil beholde barnet.

Synes sagtens man kan blive en rigtig god forælder til et barn selv om man er alene med det. Det ser man da beviser på hver dag.

At faderen til barnet så ikke ønsker det, har han jo selv valgt at gamble om. Nu han så var for fin til at  bruge beskyttelse, er han jo selv uden om det og må tage konsekvensen. "ikke typen der bruger beskyttelse" bevares en lad holdning at have... Ja det er bare min mening.

Næh du, behold du barnet og giv begge unger en fed gave i form af en søskende. Det tror jeg ikke du vil fortryde!! Så må han tø op eller vælge barnet fra. Måske ikke den ideelle løsning  meeen, mon ik det går det hele!

Anmeld

16. maj 2010

"Trist mor"

Jeg vil gerne fra hjertet, sige Tak for al jeres respons.

Det har virkeligt været rart at høre jeres meninger og jeg er også selv blevet overbevist om at sådanne en beslutning kræver en lang proces.

Jeg har gået og vendt og drejet det i det sidste stykke tid og kommet frem til at jeg selvfølgelig beholder dette her barn.

Det er trods alt min krop og mit sind, og det er der ingen som kan tage fra mig.

Faderen har vist mig hvilket menneske som han er, så hans mening tæller ikke længere for mig !

Og så skal jeg til scanning på Tirsdag

Endnu engang Tak til jer alle

Anmeld

16. maj 2010

Lotus86

Det glæder mig at høre at du har truffet den beslutning som du har det bedst med. Og hvorfor skulle du ikke også gøre det?? Du skriver selv du gerne vil have flere børn, og det her er måske din sidste chance, det det ingen der ved. At faren er som han er, ja det er jo hans problem, og i sidste ende hans tab. Jeg er sikker på at du nok skal klare det til ug

Held og lykke med det hele, jeg håber du får en skøn graviditet

Anmeld

16. maj 2010

Ansemusen

Jeg er også rigtig glad for at læse, at du vælger dit barn til! For det fremgår med al tydelighed at det er det du ønsker! Du ville aldrig kunne tilgive dig selv, hvis du havde fået en abort, fordi 'han' siger du skal!

Så tillykke med din graviditet, du skal nok få en fantastisk bror eller søster til din datter

Anmeld

17. maj 2010

Svane83

"Trist mor" skriver:

Jeg vil gerne fra hjertet, sige Tak for al jeres respons.

Det har virkeligt været rart at høre jeres meninger og jeg er også selv blevet overbevist om at sådanne en beslutning kræver en lang proces.

Jeg har gået og vendt og drejet det i det sidste stykke tid og kommet frem til at jeg selvfølgelig beholder dette her barn.

Det er trods alt min krop og mit sind, og det er der ingen som kan tage fra mig.

Faderen har vist mig hvilket menneske som han er, så hans mening tæller ikke længere for mig !

Og så skal jeg til scanning på Tirsdag

Endnu engang Tak til jer alle

Ih hvor var det dog dejligt at læse.

Godt at du lytter til dig selv og ikke lader ham bestemme hvad du skal gøre med din krop.

Så tillykke med spiren i maven og god tur til scanning imorgen.

Anmeld

28. maj 2010

laurapigen

Kære "Triste mor".

Du skal fuldstændig slå ham faderen ud af hovedet!!

Det er dit valg. Hvis du vælger abort, så er det ikke ham der skal gå og tænke på det. Det er din krop og dig der skal tage dig af barnet.

Jeg fik en abort for nogle år siden og fortryder det frygteligt. Hvis du er det mindste i tvivl, så gør det. Det er forfæredeligt at gå og tænke på det. Jeg tænker på det hver dag... Æv...

Føl efter indeni og så ved du det. Det skal være dit valg og ikke andres. Så slå dem ud af hovedet.

Jeg støtter dig ligemeget hvad du vælger !!

Kærlig hilsen

Gitte.

Anmeld

28. maj 2010

laurapigen

PS: DU ER ABSOLUT IKKE EN DÅRLIG MOR !!!!

Du tænker derimod over tingene grundigt og spørger andre til råds. Bedre kan det ikke blive.

Jeg håber at du sørger for at det bliver DIT valg.

Mange tanker herfra...

Gitte.

Ring hvis du vil...  42234430. 

Har været gennem det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.