Jonathans fødsel i Klostergade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Mutti2B

Kæmpe stort tillykke med Jonathan

Jeg håber at du snart er frisk igen. Sikke da en øv omgang du skulle igennem efter fødslen. Men hvor er det dejligt at høre at I har det godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Bayze

Åhr kæreste Rosa - stort stort tillykke! Så fik du ham endelig i dine arme! Tænk sig - så blev vi mødre! Nyd de store følelser, det bliver bare ikke større

Det var da en skøn fødsel - lige som du havde ønsket dig, selvfølgelig bortset fra efterkomplikationerne. Men godt at det hele endte fint

Rosa sender dig og din lille fine familie endnu et kæmpe tillykke og en masse varme tanker

kærligst, Tina

Anmeld

4. maj 2010

NoName

Ihh altså Rosa, hvor er han bare fin den lille Jonathan og sikke en fin størrelse han alligevel nåede at få...

Lidt træls med den rest af moderkage, men det går jo alligevel... Dejligt ellers at høre det gik godt...

Tillykke til både dig og svensken med den lille mand...

Knus fra den anden side Majken 27+6

Anmeld

4. maj 2010

karina1980

tillykke med ham, han ser dejlig ud.

Anmeld

4. maj 2010

oo

det er så sejt at du sagde "jeg føder den 3. maj, basta" og så fødte du der

tillykke med den lille Jonathan Birk, han er så yndig på billedet og tillykke med en dejlig hjemmefødsel, jeg kommer sådan til at glæde mig til min! rigtig ærgeligt at du er endt på hospitalet alligevel, men det vigtigste er jo, at der bliver taget hånd om jer

Anmeld

4. maj 2010

9510

Tillykke med ham, han er da bare lækker

Anmeld

4. maj 2010

Diana...

Stort tillykke med ham. håber du snart er på benene igen så i kan komme hjem og få nyd ham endnu mere hvis det kan lade sig gøre 

Og hvor er han dog bare super smuk 

Anmeld

4. maj 2010

Lærke90

Hej Rose

Stort tillykke med den bette, hvor er det bare skønt at han er kommet ud til jer. Håber at I alle tre har det godt på trods af omstændighederne - Håber at du er ved at komme oven på.

knus og kram Lærke og Freja

Anmeld

4. maj 2010

betjenten

Kæmpe stort tillykke  Dejligt at det gik godt, trods den lidt kedelige afslutning...

Håber snart du kommer hjem, så du kan nyde det lille vidunder fuldt ud...

Knus og kram

Anmeld

4. maj 2010

lucas<3

STORT tillykke med bette-manden..;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.