Får i lavet hardkopier af jeres billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2008

Helle30

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] pixelorm????[/citat] Ja, ét eller andet må man jo kalde det. Jeg ved s'gu ikke, hvad der sker, når cd'en degenererer. Har du et bedre forslag måske?:P - Helle, på vej til Peugeot efter min møgbil. Håber der er gået pixelorm i deres faktureringsprogram>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2008

ka li ja

haha jo jo klart nok, pixelorm lyder fint fint...
lad os ikke håbe du kommer af med en kæmpe formue for bilen!!!

Anmeld

10. juni 2008

Helle30

Nu er det jo ikke fordi, jeg skal spolere trådens emne, men siden du viser interesse for mine værkstedsregninger Kalaha: Kan du stave til 10.000,-? Jeg er SÅ træt af den bil som jeg var SÅ forelsket i for et år siden. Lææækker sort Peugeot 307 SW diesel med aircon, håndfri, regnsensor og hvad har vi. Min bare du! Jeg HAR sagt til den, at den snart bliver skiftet ud med en Volvo. Så kan den lære det.

- Helle, som kunne have købt 500 gode plantesække (el. 200 øko) for de penge.

Anmeld

11. juni 2008

linemus

Det er rigtigt at cd'er ikke holder. 10 år er vist meget rigtigt. Vi har vores billeder på computeren og backup på en ekstern harddisk (tror jeg det er - vi bruger mac, så den hedder et eller andet fancy) + vi har en ekstra ekstern harddisk, som bliver opdateret og placeret hos svigerforældrene, så den ikke går til, hvis vi får indbrud el. brand. Ja, vi er vist ved at være sikrede i hoved og røv, men det er altså også flere år med mange minder, som ville gå tabt. Jeg får aldrig "fremkaldt" nogle billeder, men har de største ambitioner om albums osv. som i "gamle dage" (= før børn). Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.