Får i lavet hardkopier af jeres billeder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. juni 2008

Ny mor

Jeg sidder og venter på Fonas billedeservice - jeg har bestilt små 200 billeder fra det seneste år (90 øre stykket) og det går såååå langsomt lige nu.......
Egentlig gider jeg ikke bøvle med det, men tænk nu hvis der skete noget med computeren og cd´rommerne - der er nogle der siger de (cd-rom) kun holder i 10 år!???
Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

ka li ja

ja jeg tænker også tit på det. vi har alle vores på discs og en ekstern harddisk. halvdelen på hver...
jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre for der er nok over 10000 billeder8(

Anmeld

9. juni 2008

Tynen

Jeg har faktisk i sidste uge fået brændt ikke mere end 15!!! cdér over med backup kopier.

Tænk nu hvis..

Har aldrig hørt om at de kun holder i 10 år.
Det skal da vidst lige tjekkes.

Anmeld

9. juni 2008

Ny mor

Tynen skriver:

Jeg har faktisk i sidste uge fået brændt ikke mere end 15!!! cdér over med backup kopier.

Tænk nu hvis..

Har aldrig hørt om at de kun holder i 10 år.
Det skal da vidst lige tjekkes.

Nej, det havde jeg heller ikke, men det var der en "nørd", der fortalte mig forleden......håber at høre noget andet, for jeg har 10-15 stående....

Anmeld

9. juni 2008

birgittemarie

Gosh, man, den evige dårlige foto samvittighed 8( Jeg har ingen hard copies af nogen billeder fra siden vi fik digi-kamera. Har tænkt på at brænde nogle af den milliard billeder, vi har over på CD, men det sker bare ikke. Hælder de bedste ind på hjemmesiden, men puha... Nej, jeg flygter herfra igen, presset er mig for stort...

Anmeld

9. juni 2008

Tynen

birgittemarie skriver:

Gosh, man, den evige dårlige foto samvittighed 8( Jeg har ingen hard copies af nogen billeder fra siden vi fik digi-kamera. Har tænkt på at brænde nogle af den milliard billeder, vi har over på CD, men det sker bare ikke. Hælder de bedste ind på hjemmesiden, men puha... Nej, jeg flygter herfra igen, presset er mig for stort...

Ja, skynd dig væk :D
Så lader vi som om du aldrig har læst dette

Anmeld

9. juni 2008

Mikkelmusen

det er rigtigt nok at cd'er ikke holder evigt. Det handler om kvaliteten på discen jo :)

Anmeld

9. juni 2008

Muffinmus

Har atget og fået de bedste billeder fra bryllup, navnefest, william og ferier fremkaldt. Vil ikke miste alt hvis pcén går ned. så har nok fået fremkaldt 4000 billeder fra det sidste års tid:)

Anmeld

10. juni 2008

Helle30

BM! Du må da ihvertfald få brændt billederne ned. For det første fylder de jo meget på pc'en. For det andet - hvad hvis den crascher8(:'(? Nå, vi har heller ikke lavet papirkopier af Sofie, men vi har brændt billederne ned løbende, når kameraet alligevel skulle tømmes. Nogle af cd'erne har vi lavet flere af (til de to sæt bedsteforeller). Jeg har også hørt fra en "nørd" (min svoger) at cd'erne ikke holder evigt - især ikke, hvis det er en billig kvalitet. Måské skulle man ofre lidt ekstra og købe dem fra Kodak. Det ville sgi være for surt at have et helt cd album som bare står og får pixelorm. - Helle

Anmeld

10. juni 2008

ka li ja

pixelorm????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.