En "ordentlig" fødselsberetning:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Bayze

Tullebobs skriver:

Tak for din fine historie - det var næsten som at være der selv

Du er super sej, og skal da vist overveje en hjemmefødsel i tilfælde af flere babyer en dag

Jeg morede mig kosteligt over din stakkels mand! BS ville have været uamlindelig stolt af ham og hans jæger/overlevelsesinstinkt!

Endnu engang stort tillykke med jeres lille trold

Knus fra Trine som også er mor til en lille hidsigprop, der bestemt også synes, at mor er al for lang tid om at skifte bryst...

Kære Trine

Tusind tak

Rart at høre jeg ikke er alene om at have sådan en temperamentsfuld ung herre i huset. Men det kan nu godt hyle mig noget ud af den indimellem, men synes nu allerede det er blevet bedre

Når jeg lige får lidt mere overskud, så kontakter jeg dig nok lige for lidt erfaringsudveksling

Knus, Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

tb

hold da op en FB... sad os og grinede højt flere gange  og ja, som de andre, især over din mand.. han har da været helt panikken, den stakkel

kh tina

Anmeld

3. maj 2010

Vial

Bayze skriver:

Tusind tak skal du have:-)

Vi har en milliard billeder men de er ikke lige klar til at hive herind, men det skal jeg nok følge op på. Men jeg har et par i denne tråd, hvis du ikke så ham der:-) :

https://www.baby.dk/debat/47130pi1/foedselsberetninger/nybagt-mor-og-oer-af-lykke.aspx

Årh ja, det er også rigtig. Fik dem lige genopfrisket. Han er godt nok fin og dejlig. Glæder mig til at se flere i civilt tøj og åbne øjne. Kan du mærke presset ;-) Nej, jeg er tålmodig. Der er knap 4 mdr til at jeg får hænderne fulde og ikke har tid til at tjekke baby.dk så meget :-)

Anmeld

3. maj 2010

MariaJ

Kære Tina

Hvor er det bare en fantastisk fødselsberetning. Så morsom at jeg måtte sidde med en kraftigt undertrykt latter for ikke at vække resten af den lille familie her, og så voldsom og virkelig at jeg slet ikke kan forstå hvordan du har klaret det. Du må være sindsygt stærk (her snakker vi Pippi Langstrømpe-agtig ekstraordinær styrke). Det er en af de vildeste fødsler jeg har hørt om, og nu hvor jeg jo har hele mit eget forløb (MED epidural) frisk i erindring må jeg bare sige jeg er imponeret udover alle grænser. Jeg skal vende tilbage og læse din beretning igen.

Maria

Anmeld

3. maj 2010

MariaJ

Bayze skriver:

tak skal du have søde - puh hvor jeg har glædet mig til at komme om på den anden side og kunne fortælle dig om det

men jeg glemte da helt de der klassiske ting. han vejede 4200 og var 56 lang. han er sådan en lang, slank og muskuløs én. det er faktisk rigtigt, han er ikke særlig baby-buttet og uanset hvilken sygeplejerske, jordemor eller sundhedsplejerske der har haft ham i armene har de uden undtagelse konstateret "hold da op han er stærk". og der er mega meget og stærkt sug i ham. mine bryster er smadrede, håber det bliver bedre. jeg ville faktisk gerne vende et par amme-ting med dig, men jeg sidder og ammer nu (hvilket jeg gør det meste af tiden) og skriver med én hånd. og det kræver lige lidt flere ord, så jeg vender lige tilbage til dig.

mht navn, så er det jo Anthon der har ligget forrest i opløbet noget tid, men jeg bliver hele tiden i tvivl og kan ikke få mig selv til at tage den endelige beslutning. Synes det er en stor beslutning, men undrer mig over den skal være SÅ svær at tage for mig når nu alle andre tilsyneladende har fundet navn nærmest før de blev gravide

Vi blev altså også først heeelt enige om navnet i sidste uge. Så på den måde var det nok meget godt at jeg gik over tiden .

Jeg syntes også det var en kæmpestor beslutning hvad det lille menneske skal hedde resten af sit liv, og det har jo faktisk ikke noget hastværk. Jeg er sikker på I finder det helt rigtige navn, når I er klar. For mig var der i hvert fald et eller andet med mavefølelsen, der bare var helt rigtig, da vi var landet på den endelige kombination af af fornavn, mellemnavn og efternavn. 

Maria

Anmeld

3. maj 2010

Risen

WOW en fantastisk flot skrevet FB.. Man føler jo helt at man har været med hele vejen! Sad og grinte og nærmest tissede i bukserne af skræk så indlevende det er skrevet ( du er da en kommende forfatter ) Tillykke med ham ! Fantastisk ! 

Anmeld

3. maj 2010

Trolde_mor

Endnu en gang kæmpe tillykke med lillefisen

Lyder til at være lidt skræmmende oplevelse, men godt at høre at du er frisk nok til at gennemgå det samme igen - giver lidt ro hehe

Skønt som du formådede at komme med lidt komiske øjeblikke hehe

Anmeld

3. maj 2010

Tina2

Bayze skriver:

tak skal du have søde - puh hvor jeg har glædet mig til at komme om på den anden side og kunne fortælle dig om det

men jeg glemte da helt de der klassiske ting. han vejede 4200 og var 56 lang. han er sådan en lang, slank og muskuløs én. det er faktisk rigtigt, han er ikke særlig baby-buttet og uanset hvilken sygeplejerske, jordemor eller sundhedsplejerske der har haft ham i armene har de uden undtagelse konstateret "hold da op han er stærk". og der er mega meget og stærkt sug i ham. mine bryster er smadrede, håber det bliver bedre. jeg ville faktisk gerne vende et par amme-ting med dig, men jeg sidder og ammer nu (hvilket jeg gør det meste af tiden) og skriver med én hånd. og det kræver lige lidt flere ord, så jeg vender lige tilbage til dig.

mht navn, så er det jo Anthon der har ligget forrest i opløbet noget tid, men jeg bliver hele tiden i tvivl og kan ikke få mig selv til at tage den endelige beslutning. Synes det er en stor beslutning, men undrer mig over den skal være SÅ svær at tage for mig når nu alle andre tilsyneladende har fundet navn nærmest før de blev gravide

Aiii, sikke en fin str  Samme vægt som Filuca og samme længde som Milas

Jamen, du skriver bare når du har tid, søde.... Du må også få mit mobilnummer, hvis du bedre kan få tid til sms  Vil med glæde prøve at hjælpe dig

Kan godt forstå det er svært med navnet, når I ikke var helt sikre. Vi har været sikre begge gange, og de har heldigvis passet godt til navnet da de kom ud.... Men jeg har to veninder hvis døtre skulle ha' heddet noget andet end de hedder  Forældrene ombestemte sig da de kom ud

Ihhh altså, Tina, du må snart sætte nogle flere pics på!!!!

Jeg skal til MD-scanning imorgen, det bli'r spændende!

Jeg sender dig lige mit mobilnummer, så kan du skrive på det hvis du vil, og ellers kan du jo bare skrive en besked herinde

Stort kram

Anmeld

3. maj 2010

MyBaby

Ihhh - hvor var det en god beretning! Jeg kan levende forestille mig det hele og alligevel jo slet ikk  Jeg havde det bare fuldstændig som dig med hensyn til de ikke eksistrende pauser imellem veerne - følte mig helt snydt, fordi jeg regnede virkelig med pauser, hvor man kunne komme sig lidt og de kom bare ikke!

Det er jo helt vildt, så hurtigt det er gået. Jeg kan godt forstå, at du ikke har kunnet følge med! Det er godt, du har brugt noget tid på at bearbejde oplevelsen lidt - det kommer du nok til at bruge endnu mere tid på hen ad vejen, når det hele kommer lidt mere på afstand!

Men tænk engang - nu er vi på den anden side - nu er vi mødre!  Det er da fantastisk!

Endnu engang tillkke med lille-manden!

Kram

Anmeld

3. maj 2010

Bavianis

Hej Tina.

SUPER, FLÆSKE FED fødselsberetning! Sjældent har jeg grint så meget. Jeg kan bare se dig komme anstigende på hospitalet - kamprød i hovedet med sindssyge smerter, ihærdigt prøvende at være diplomatisk, og med en lettere desillusineret kæreste haltende efter efter med monster oppakning!

Og så det lille nus der bliver rasende når han hikker! Haha!

Stort tillykke!

Knus og kram, Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.