En "ordentlig" fødselsberetning:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

nej hvor er den godt skrevet! måske meget godt du synes den er rodet, for man får VIRKELIG levet sig ind i hvordan du har oplevet den fødsel - huhejda!! og så er der jo den virkelig fantastiske detalje, at jeg, der skal føde om et halvt år, bliver fuldstændig skræmt af fortællingen, men så starter og afslutter du den med at fortælle hvor fantastisk det er at blive mor og så tænker man "det KAN jeg godt, det der!"

og ham Rasmus er da bare for sød, mand, hold op hvor jeg grinede over hans pakning!!

Det KAN du nemlig godt det der! Og man er bare SÅ stolt over præstationen og sin krops formåen bagefter! Og som jeg også skrev i et andet svat i tråden, så har fødslen ikke afskrækket mig overhovedet. Det var noget af det første jeg sagde til Rasmus "det gør jeg gerne igen hvis vi skal have flere". Du må ikke lade det skræmme dig, og let´s face it, mit fødselstempo var jo ikke helt normalt og det var jo netop det der gjorde det til en lidt voldsom oplevelse

knus, tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

lululupo

Ihhh som du dog kan skrive det......Godt han fik pakket madpakken Hvor er du iøvrigt sej, mht smerterne og rekord tiden.... Har hermed fundet mit forbillede... Tillykke igen

Anmeld

3. maj 2010

Bare mig..

Det lyder sørme til at være en ordentlig smerte-oplevelse! - Men som du skriver også en drømmefødsel...

Jeg tror du kan have helt ret i at, hvis det havde taget lidt længere tid og ikke helt sååå mange smerter på én gang, så var oplevelsen måske ikke helt så voldsom midt i det hele.

Men ellers en fødselsberetning, der er meget rørende, komisk og enormt livlig fortalt..

Et stort tillykke med ham!

Anmeld

3. maj 2010

Tina2

FANTASTISK, Tina!!!!!!!!!!!!!!!

Suuuuperfed beretning, og dejligt den er skrevet med så meget humor i

Skal da godt nok love for du liiiige blev overfaldet af veer der! Wush!!! Kan godt forstå du har haft ondt!

Men mega sejt du fødte så hurtigt og det gik så fint!

Hvad skal han hedde? Hvor stor var han?

Eiii, jeg glæder mig til at se nogle flere billeder af det lille vidunder!

Ja, det med at forklare hvordan det føles at blive mor ER umuligt!!! Det er så overdrevet en vild, megafed følelse, at den simpelthen ikke kan beskrives med ord

Stort kram til hende den seje!!!!

Knus Tina

Anmeld

3. maj 2010

Bayze

FANTASTISK, Tina!!!!!!!!!!!!!!!

Suuuuperfed beretning, og dejligt den er skrevet med så meget humor i

Skal da godt nok love for du liiiige blev overfaldet af veer der! Wush!!! Kan godt forstå du har haft ondt!

Men mega sejt du fødte så hurtigt og det gik så fint!

Hvad skal han hedde? Hvor stor var han?

Eiii, jeg glæder mig til at se nogle flere billeder af det lille vidunder!

Ja, det med at forklare hvordan det føles at blive mor ER umuligt!!! Det er så overdrevet en vild, megafed følelse, at den simpelthen ikke kan beskrives med ord

Stort kram til hende den seje!!!!

Knus Tina

tak skal du have søde - puh hvor jeg har glædet mig til at komme om på den anden side og kunne fortælle dig om det

men jeg glemte da helt de der klassiske ting. han vejede 4200 og var 56 lang. han er sådan en lang, slank og muskuløs én. det er faktisk rigtigt, han er ikke særlig baby-buttet og uanset hvilken sygeplejerske, jordemor eller sundhedsplejerske der har haft ham i armene har de uden undtagelse konstateret "hold da op han er stærk". og der er mega meget og stærkt sug i ham. mine bryster er smadrede, håber det bliver bedre. jeg ville faktisk gerne vende et par amme-ting med dig, men jeg sidder og ammer nu (hvilket jeg gør det meste af tiden) og skriver med én hånd. og det kræver lige lidt flere ord, så jeg vender lige tilbage til dig.

mht navn, så er det jo Anthon der har ligget forrest i opløbet noget tid, men jeg bliver hele tiden i tvivl og kan ikke få mig selv til at tage den endelige beslutning. Synes det er en stor beslutning, men undrer mig over den skal være SÅ svær at tage for mig når nu alle andre tilsyneladende har fundet navn nærmest før de blev gravide

Anmeld

3. maj 2010

dorthemus

TAK for en skøn beretning...sad sgu helt med tårer i øjnene. Og den får mig til at glæde mig helt vildt nu til fødslen

Anmeld

3. maj 2010

Sofia

Hvor er det bare en helt vildt dejlig beskrivelse, selvom det var voldsomt for dig, lyder det til det var en god fødsel. Hvor jeg dog glæder mig til at opleve den "moder-lykke" du beskriver

TILLYKKE!!!

Anmeld

3. maj 2010

Tullebobs

Tak for din fine historie - det var næsten som at være der selv

Du er super sej, og skal da vist overveje en hjemmefødsel i tilfælde af flere babyer en dag

Jeg morede mig kosteligt over din stakkels mand! BS ville have været uamlindelig stolt af ham og hans jæger/overlevelsesinstinkt!

Endnu engang stort tillykke med jeres lille trold

Knus fra Trine som også er mor til en lille hidsigprop, der bestemt også synes, at mor er al for lang tid om at skifte bryst...

Anmeld

3. maj 2010

Vial

Skøn skøn skøn beretning. Vi var jo helt med i det hele. 1000 tak for den

Grinede højt og blev også rørt...

Vi mangler kun lidt fotodokumentaiton på det lille vidunder

Stort knus og kæmpe tillykke.

Anmeld

3. maj 2010

Bayze

KaMa skriver:

Skøn skøn skøn beretning. Vi var jo helt med i det hele. 1000 tak for den

Grinede højt og blev også rørt...

Vi mangler kun lidt fotodokumentaiton på det lille vidunder

Stort knus og kæmpe tillykke.

Tusind tak skal du have:-)

Vi har en milliard billeder men de er ikke lige klar til at hive herind, men det skal jeg nok følge op på. Men jeg har et par i denne tråd, hvis du ikke så ham der:-) :

https://www.baby.dk/debat/47130pi1/foedselsberetninger/nybagt-mor-og-oer-af-lykke.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.