Så er jeg vendt tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2008

ka li ja

Tynen skriver:

Back at ya (L)
Og en (H)

;)

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

heaven

Tynen skriver:

heaven skriver:

- så var der da en til stede med hjerne!!!

Jannie

Se det er en kommentar jeg ikke får så tit ;)

hehe, jamen så er jeg da glad for at højne dig lidt:P Men seriøst, jeg havde godt nok også faret liiiige i flæsket af sådan en tøs!!!! føj, hun skulle skamme sig!!!

Jannie

Anmeld

9. juni 2008

Mikkelmusen

ka li ja skriver:

heeeeej og velkommen tilbage. jeg er jo hjemme i jutland:D

det var da dejligt det var en go tur. sådan noget med at ungerne sidder og bager i solen når de er så små, det kan jeg også koge helt over af. men er ikke en skid bedre, for arthur kravler sgu også rundt på græsset i ingenting overhovedet, eller bare ble...

hvad for nogle piller kan man tage for ikke at vælte omkuld af varmen??
jeg drikker bare vand, så plejer det at hjælpe

knus karina kvæstet!!!!

bare alm. smertestillende, for jeg fik mega hovedpine. Jeg drak selvfølgelig en masse vand, men det var ikke helt nok den dag.

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

nej når man står i bagende sol så skal der jo sindsygt meget vand til!!

Anmeld

9. juni 2008

birgittemarie

Hej Mikkelmus, dejligt at se dig igen og dejligt at høre, I havde en god weekend med helt almindelige forargelser over andre mennesker. Det er sgu så rart at komme ud og hidse sig lidt op over noget andet end sin egen familie 8D;)
Nej, sikke nogle tumper. Det er en underlig fornemmelse, når man ser andre behandle deres børn - eller hunde. Eller andre forsvarsløse familiemedlemmer. Eller med-mennesker... 8( - dårligt. Man kan blive lidt i tvivl om præcis hvor langt man kan tillade sig at gå ud i indblanding...

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.