Hej igen tøser, så er jeg tilbage fra en varm weekend i jylland.
Alt i alt var det en fed weekend. Selvfølgelig er der ting man kunne ha undværet men resten var bare fedt.
Vi nød rigtig varmen, på trods af jeg måtte ta et par piller fordi jeg var ved at vælte omkuld pga varmen. Vi så nogle fede biler og en hel masse unge tøser i intet tøj ( mandens glæde :P ). Vi grillede og manden drak sig fuld, jeg fik det dog skidt efter første glas, så det droppede jeg, men det betød intet for vi hyggede os gevaldigt alligevel.
På et tidspunkt får jeg lagt et par billeder op så i kan se hvad vi har lavet hvis i har lyst.
Det værste ved weekenden (udover at være væk fra guldklumpen) var de folk der havde taget deres børn med. Her mener jeg ikke ældre børn der kan sige av eller sige de er trætte. Jeg snakker helt små, jeg vil skyde på ned til 1-2 mdr.
Min første forargelse bestod i en far der stod med barnevognen lige ved siden af en indhegning hvor de på den anden side brændte dæk af og lavede en masse røg. Der blev samme sted spillet meget høj musik, med tung bas, som går lige i kroppen. Jeg går ud fra der var barn i vognen for de havde dækket åbningen af med en stofble. Jeg var mundlam og vi tog et par billeder da moderen var stødt til og stod og hyggede sig. Hun smilede bare da vi tog billeder.
Nr. 2+++ forargelse bestod i mødre med helt små på 1-2 mdr og selvfølgelig nogle lidt ældre der gik med dem i bæresele. Der er ikke skygge mange steder og at sidde i en bæresele i den bagende sol, må godt nok være kogende for en lille bebs på den størrelse. Klokken var på det tidspunkt lige blevet 12.
Det eneste positive var en lille pige med høreværn. For det er da det mindste man kan gøre.
Men men men, jeg kan jo ikke bestemme over andre mennesker, jeg ved kun at det ikke var sådan jeg selv ville gøre.
Forresten mange tak for jeres søde svar i min farvel tråd :)
Jeg forsøger i øjeblikket at tygge mig igennem alle de mange indlæg i har lavet.
Knus
Anmeld