kettner skriver:
Ej men jeg har også hørt både dårlige og gode ting om rygmarvs halløjen .. og jeg er bare typen at hvis jeg høre dårligt om tingene så sætter jeg dem så emget højere end de gode ting, så jeg skal heller ikke ha sådan noget form for bedøvelse, 
Hjemme fødsel ? .. har hørt lidt om det man ikk meget ..
Det er jm'er og læger heller ikke særligt gode til at informere om... Men jeg glæder mig som barn op til jul.
Da jeg fik veer med nr. 2, synes jeg det var enormt stressende at skulle have afsat storebror og køre, for os, den lange tur til sygehuset, da veer i en bil ikke er særligt sjove. Og vi blev tilrådet hjemmefødsel efter nr. 2, da fødselsjm ikke mente at vi ville nå frem til sygehuset, hvis vi skulle have flere børn, og at det derfor ville ende i en fødsel i bilen.
Så da vi kom til først jm besøg med denne 3. graviditet, så sagde jeg at det var et stort ønske og jm var straks med på ideen, og tog en rigtig god og grundig snak med min mand om for og imod... Og så var det på plads.
Når fødslen går igang, ringer vi til FG som alle andre, her oplyser vi så bare at vi bliver hjemme, og de sender så en afsted til os.
Mit næste jm-besøg i 36. uge foregår hjemme hos os selv, så vi kan snakke de praktiske ting igennem..
Og jeg glæder mig sindsygt
Anmeld