Kom frisk piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2008

Line

Hejsa

Jeg melder mig også herinde - jeg/vi har Benjamin fra d 23 juni 04.

En dejlig alder de har nu, men den kan også til tider være MEGET hård synes jeg, især når de i perioder får et flip med at de kan/vil alting selv.

Men alt i alt elsker jeg 3 års alderen :)

Lige et spørgsmål til jer: Sover jeres unger i deres egen seng hver eneste nat eller kommer de stadig ind til jer i løbet af natten?

Vi er inde i en periode derhjemme hvor Benjamin vågner hver nat ca kl 01 og græder ulykkeligt og vil ind til os og intet hjælper før vi tager ham med ind.
Synes da at det er hyggeligt og dejligt at have ham liggende hos os, men hver eneste nat er ved at blive for meget synes jeg for det går ud over min søvn - ander med dette problem?

Mvh Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2008

Mie A

Ea kommer også ind til os om natten... vi lader hende gøre det... synes bare at det er hyggeligt.
Knus Mie

Hejsa

Jeg melder mig også herinde - jeg/vi har Benjamin fra d 23 juni 04.

En dejlig alder de har nu, men den kan også til tider være MEGET hård synes jeg, især når de i perioder får et flip med at de kan/vil alting selv.

Men alt i alt elsker jeg 3 års alderen :)

Lige et spørgsmål til jer: Sover jeres unger i deres egen seng hver eneste nat eller kommer de stadig ind til jer i løbet af natten?

Vi er inde i en periode derhjemme hvor Benjamin vågner hver nat ca kl 01 og græder ulykkeligt og vil ind til os og intet hjælper før vi tager ham med ind.
Synes da at det er hyggeligt og dejligt at have ham liggende hos os, men hver eneste nat er ved at blive for meget synes jeg for det går ud over min søvn - ander med dette problem?

Mvh Line

Anmeld

11. januar 2008

Zuzet

Hejsa her i gruppen

Jeg har Mikkel fra 26. okt. 2004 ud over Mikkel har jeg Rasmus på 10, Sebastian på snart 7 og Julius på 1 år

Vi bor i Holte og jeg venter nu mit 5. barn med termin i maj :-) denne gang en lille pige...

Hilsen

Lotte 21+4 med lille Sophia

Anmeld

12. januar 2008

Katjaro

Melder mig også under fanen her - med Dicte fra august 2004.

Vi bor i Farum, og håber at vi her inden længe får to streger på g-testen ;)

Hilsen Katja

Anmeld

28. januar 2008

louise26

hejsa jeg har en datter fra den 8 juli og må sige at det dette er en dejlig alder, og sikke nogle dejlige samtaler man kan føre med hende nu, det er bare så dejligt.

Anmeld

7. februar 2008

lillemor87

jeg har og så en dreng fra 02.03 2004 ja det er en dejlig alder

Anmeld

23. februar 2008

linemus

Hejsa!

Jeg har Sebastian fra 16. sep. 04, som blev storebror i sommer til Signe og Nanna. Samtidig (indenfor én måned) flyttede vi til en anden by og han startede i børnehave som den yngste nogensinde, men han har klaret det hele så flot. Han er en dejlig storebror, selvom det må være svært at blive storebror til to på én gang, og interessen har også været svingende, men han har aldrig været sur på dem (kun mig og faren). Nu da Signe kan kravle og Nanna "snakker" (pludrer i stavelser) har han fået fornyet interesse og vil gerne lege med dem - især Signe, som han prøver at lege fanger med. Det er bare skønt og gør mig så ubeskriveligt glad :)

Synes også det er en dejlig alder - det er de sjoveste ting han finder på fortiden. Han er simpelthen fyldt med fantasi og kan forklare de mærkeligste ting. Samtidig synes jeg det er en enorm hård tid (har det været længe men er blevet lidt bedre), hvor han vil bestemme alt. ALT. Hvem der sidder hvor, hvem der må gøre hvad, hvad han må, hvad han vil/ikke vil osv. Det er ret anstrengende og han bliver bare SÅ gal hvis vi går imod ham.

Til Line (med Benjamin): Sebastian kommer aldrig ind til os om natten. Han sov i vores seng da han var spæd og stadig blev ammet, men da det holdt op, var det kun skæg og ballade hos os. Jeg har kun sovet sammen med ham én gang siden, og der var han ret syg. Men selvom det kunne være hyggeligt kan jeg godt se, at det må være irriterende med hver eneste nat. Nu er det længe siden, du har skrevet det - er det stadig sådan? Har I prøvet at lægge ham tilbage i hans egen seng, når han er faldet i søvn hos jer?

Knus fra en anden Line

Anmeld

21. marts 2008

Malene

Så kommer jeg os lige ind her:)

Jeg har Mads fra 11 maj 2004.
En dejlig dreng som er vild med dyr og kan bruge laaang tid på at kigge i mini byerne i legoland og elsker at se på modeltog, sammen med sin far.:)
Han snakker som et vandfald8D, når først ha kommer igang og er en dejlig storebror(H).

Han er ca 106cm høj
Vejer lidt over 15kg

Anmeld

21. marts 2008

Malene

linemus skriver:

Hejsa!

Synes også det er en dejlig alder - det er de sjoveste ting han finder på fortiden. Han er simpelthen fyldt med fantasi og kan forklare de mærkeligste ting. Samtidig synes jeg det er en enorm hård tid (har det været længe men er blevet lidt bedre), hvor han vil bestemme alt. ALT. Hvem der sidder hvor, hvem der må gøre hvad, hvad han må, hvad han vil/ikke vil osv. Det er ret anstrengende og han bliver bare SÅ gal hvis vi går imod ham.

Til Line (med Benjamin): Sebastian kommer aldrig ind til os om natten. Han sov i vores seng da han var spæd og stadig blev ammet, men da det holdt op, var det kun skæg og ballade hos os. Jeg har kun sovet sammen med ham én gang siden, og der var han ret syg. Men selvom det kunne være hyggeligt kan jeg godt se, at det må være irriterende med hver eneste nat. Nu er det længe siden, du har skrevet det - er det stadig sådan? Har I prøvet at lægge ham tilbage i hans egen seng, når han er faldet i søvn hos jer?

Knus fra en anden Line

Min dreng han er os meget bestemt.
Nej det er ikke lige gyldigt hvem der sidder hvor og maden skal os nogen gange serveres på en bestemt måde og tages på tallerkenen i en bestemt rækkefølge.
Ja de ved sku godt hvad de vil og ikke vil, så skal vi jo bare være bestemte og stå ved vores meninger.
Her kan han huske hvad der skete for et år siden, lige pludselig kommer det bre fra ham, mor el far kan du huske da vi var i sommerhus osv.
Man tænker hold da helt op, hvor har du det fra og lige nu, det er så længe siden.

Anmeld

16. april 2008

MissIncognito

Jamen så er det vidst også her jeg hører til....:)

Jeg har christopher fra d 14/04-04..:D

Må nu indrømme at jeg synes det er en super hård alder. Han er meget veludviklet i sproget, i det hele taget meget fremme i skoene. Så vi har nogle meget hårde magt kampe i øjeblikket, og det kan godt være hårdt når jeg er alene med ham... Men der er jo seriøst også de dejligste lyse øjeblikke, nu hvor han er så stor, han kan jo deltage aktivt i detmeste efterhånden...:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.