Kom frisk piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2008

MissIncognito

MHT at sove i sin egen seng, ja så sover Christopher for det meste i sin egen seng, han bliver i hverfald puttet derinde, men hvis han vågner i løbet af natten, og vil ind til mig, kommer han selvfølgelig ind til mig, også når kæresten er der....

Har haft ham i sengen da han var helt spæd. Han havde ikke eget værelse før han var lidt over et år, og jeg ammede ham om natten til han var små 9 mdr, og om aftenen inde han skulle sove til han var et års tid, så han er vant til at komme i min seng, og ved at han er velkommen hvis han vil. Men nu elsker jeg også at putte med ham, og kan sagtens sove selvom han er i sengen...

Kan huske at jeg selv som barn fik lov at falde i søvn i mine forældres seng sammen med min søster, og så bar min far os ind i hvar vores seng når de skulle i seng, og det var lykken...:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2008

Bassetroldene

dejligt jeg har en søn fra juli 2004

Anmeld

25. april 2008

Monique

Halløj da :D

Jeg har en lille prinsesse (Josephine) født 28 Juli 2004. :D

(H)

Anmeld

16. maj 2008

Heiberg

Hejsa..

En veninde fortalte mig om siden, så den hoppede jeg da med på..

Har en dejlig søn Oliver fra 8. Dec. 2004.. Mine eneste pt. meeeen mon ikke der kommer en lillebror eller lillesøster på et tidspunkt...

T;)

Anmeld

2. juni 2008

kmadum

Hej alle.

Så fandt jeg også vej til denne side.
Jeg har Tobias fra den 3 december 04, og vi arbejder på at han skal blive storebror, hvilket vi håber snart lykkes..

Hilsen Kaja

Anmeld

13. juni 2008

Drukmaasen1983

Hejsa.

Jeg har Cecilie fra D.6 April 2004 :-) Cecilie er storesøster til Emilia fra Januar 06, og skal være storesøster igen til Febuar.

Anmeld

7. marts 2009

Lisa Lund

Hejsa allesammen.

Så tror jeg da også bare jeg vil melde mig. Jeg har Julie fra 22 august, hun er storesøster til Mille fra 21 marts 08. De er jordens dejligste piger..

Anmeld

16. april 2009

mettegg

hejsa.
jamen så vil jeg da også være med herinde...
jeg har cecilie fra 7 september 2004 som er storesøster til nicklas 13 april 2006, som begge 2 skal være storesøster og storebror her til august september....

Anmeld

11. august 2009

mortilsofieogsara

hejsa
Jeg har sofie fra d. 4-2-04 og hun er blevet storesøster her d.17-4-09 til Sara

Anmeld

24. august 2009

Tdittmann

Hejsa

jeg vil også gerne være med - jeg har Camilla fra november 2004 .

Synes godt nok de bliver store - tænk allerede til næste sommer skal de i skole!

Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.