Jeg springer ud som ny kagebager - Hjælp søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2010

Jordbærpigen

MoarJ skriver:

Når det skal limes på kagen, er det vel bare med vand eller?

Ja vand fungerer fint.. nogle bruger dog æggehvider.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2010

Mira0911

MissSmile26 skriver:

Ja vand fungerer fint.. nogle bruger dog æggehvider.

Jep...

Nu sad jeg og kiggede alle billederne... Mange af kagerne er smurt op med smørcreme? Er det for at holde den lidt sammen eller?

Jeg er noget af en spørge jørgen....

Anmeld

1. maj 2010

Jordbærpigen

MoarJ skriver:

Jep...

Nu sad jeg og kiggede alle billederne... Mange af kagerne er smurt op med smørcreme? Er det for at holde den lidt sammen eller?

Jeg er noget af en spørge jørgen....

Kagen skal smøres op pga. 2 ting.. 1.:for at din fondant kan hænge på kagen og 2.: for at dit fyld ikke smelter din fondant, når den er kommet på Så derfor, det er vigtigt at din smørcreme er lidt våd, når du lægger fondant på, ellers vil den bare lægge sig ovenpå smørcremen og ikke "hænge fast" i kagen når du skærer..

Anmeld

1. maj 2010

Mira0911

MissSmile26 skriver:

Kagen skal smøres op pga. 2 ting.. 1.:for at din fondant kan hænge på kagen og 2.: for at dit fyld ikke smelter din fondant, når den er kommet på Så derfor, det er vigtigt at din smørcreme er lidt våd, når du lægger fondant på, ellers vil den bare lægge sig ovenpå smørcremen og ikke "hænge fast" i kagen når du skærer..

Okey...

Jeg takker mange gange for svar....

Anmeld

1. maj 2010

Jordbærpigen

MoarJ skriver:

Okey...

Jeg takker mange gange for svar....

Så lidt.. skrive endelig hvis der var andet du ville have svar på

Anmeld

1. maj 2010

Mira0911

MissSmile26 skriver:

Så lidt.. skrive endelig hvis der var andet du ville have svar på

Det skal jeg nok...

Anmeld

2. maj 2010

LotteN

Det skal jeg nok...

hvor har du så købt fondant henne??

jeg er nemlig også ny på dette område og jsal til at have købt div. ting ind

Anmeld

2. maj 2010

Jordbærpigen

LotteN skriver:

hvor har du så købt fondant henne??

jeg er nemlig også ny på dette område og jsal til at have købt div. ting ind

Jeg vil helt klart anbefale www.deleukstetaartenshop.nl Siden er også på engelsk  Her kan I bl.a. få 250 g. fondant til under 2 euro.. Porto er 75 kr., men det er jo stort set det samme som på en dansk side.

Anmeld

2. maj 2010

MoarTNoah

MissSmile26 skriver:

Jeg vil helt klart anbefale www.deleukstetaartenshop.nl Siden er også på engelsk  Her kan I bl.a. få 250 g. fondant til under 2 euro.. Porto er 75 kr., men det er jo stort set det samme som på en dansk side.

Jeg har osse lige bestilt og modtaget fra holland af, og de stræber efter hurtig levering.. Jeg fik mine varer efter 3 dage .. men husk at være hjemme når de kommer, for det er GLS der leverer - og de smider ikke pakken på posthuset, men kommer igen dagen efter

Anmeld

2. maj 2010

LotteN

men de har ikke sådan en æske med 8-10 forskelige pastafarver?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.