faderskabssag - hvor længe ventede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

N&J

Willa's mor skriver:

Ja det lyder da meget nemmere...

Bad du selv om det specifikt eller blev du tilbudt det?

For jeg rejser da gerne til riget for det...

Jeg bad om det, fordi jeg var ved at flytte til esbjerg, og de der ville vente 4 mdr. før de tog prøven og så ville vi ramme ind i en sommerferie, men så vidt jeg ved går det ind under det samme som frit sygehusvalg, men du skal nok gøre klart at det ønsker du.. 

Held og lykke med det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

Willa's mor

N&J skriver:

Jeg bad om det, fordi jeg var ved at flytte til esbjerg, og de der ville vente 4 mdr. før de tog prøven og så ville vi ramme ind i en sommerferie, men så vidt jeg ved går det ind under det samme som frit sygehusvalg, men du skal nok gøre klart at det ønsker du.. 

Held og lykke med det.. 

Tak...

Jeg glæder mig til det er overstået... Meeen jeg skal jo lige føde først..!

Anmeld

24. juli 2010

N&J

Willa's mor skriver:

Tak...

Jeg glæder mig til det er overstået... Meeen jeg skal jo lige føde først..!

Ja, men der er langt nemmere på den måde, jeg havde svaret i hænderne i maj, og min datter blev født i feb. og prøven taget i marts.. så jeg var heldig at det gik så hurtigt.. hendes far havde fået taget prøven en uge efter mig, og havde også modtaget brevet om resultaterne to dage før mig, så han ringede og fortalte at han  havde modtaget dem og at de beskrev hvad vi jo godt vidste begge to.. så jeg er super glad for muligheden for at vi fik skrab.. istedet for blodprøver og en endnu længere ventetid..  

Anmeld

24. juli 2010

Willa's mor

N&J skriver:

Ja, men der er langt nemmere på den måde, jeg havde svaret i hænderne i maj, og min datter blev født i feb. og prøven taget i marts.. så jeg var heldig at det gik så hurtigt.. hendes far havde fået taget prøven en uge efter mig, og havde også modtaget brevet om resultaterne to dage før mig, så han ringede og fortalte at han  havde modtaget dem og at de beskrev hvad vi jo godt vidste begge to.. så jeg er super glad for muligheden for at vi fik skrab.. istedet for blodprøver og en endnu længere ventetid..  

Ja jeg håber at jeg os kan få det gjort det på de måde.. Er skrab metoden lige så sikker som blodprøve? Ved du det??

Anmeld

24. juli 2010

N&J

Willa's mor skriver:

Ja jeg håber at jeg os kan få det gjort det på de måde.. Er skrab metoden lige så sikker som blodprøve? Ved du det??

Ja, for det er det samme de tester, dna'et  spyttet - blodet det er ligegyldig, der er dna'et de leder efter og ønsker at kortlægge, først skal man skrabe med en vatpind i kinden mener det var 8 gange, så har de sådan en "skraber" (en lille en, som igen skal skrabe) og så er det over, det skal så gentages ugen efter for at udelukke snyd eller andre ting der kunne have indvirkning på at prøven ikke kunne være taget rigtig.. ret smart at det kan gøres så nemt efterhånden.. 

Men ja først skal baby ud, så kan det andet komme når man har lidt overskud igen.. 

Anmeld

24. juli 2010

N&J

Dobbelt dobbelt, tror denne knap er ude efter mg.. 

Anmeld

25. juli 2010

Willa's mor

N&J skriver:

Jeg kunne jo kontakte amtet allerede nu for at høre om hvordan og hvorledes.. Faren har sagt at han VIL ha en test, så der er ik så meget at snakke om..

Så kan det være det kan blive gjort på den måde..

Tak for alle dine fine svar.. Det hjælper at "snakke" om det. Måske få nogle ting på plads..

En kage til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.