faderskabssag - hvor længe ventede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.151 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. april 2010

SHERO

Så har vi fået tid til første blodprøver på onsdag, i brevet stod der at der kun går 2-3 uger fra sidste blodprøve til man får svar, men synes bare jeg har hørt fra andre der kan gå op til 12 uger...

Så... hvor længe gik der før i fik svar på blodprøverne?

(bor i århuskommune hvis det har nogen betydning)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2010

LRJ

Tullen85 skriver:

Så har vi fået tid til første blodprøver på onsdag, i brevet stod der at der kun går 2-3 uger fra sidste blodprøve til man får svar, men synes bare jeg har hørt fra andre der kan gå op til 12 uger...

kender en hvor der gik 6 mdr før hun fik svar fra sidste blodprøve, og 5 mdr før mændene fik svar, og der var to mænd der skulle testes håber der går kortere tid for dig

Anmeld

29. april 2010

SHERO

Lone H. skriver:

kender en hvor der gik 6 mdr før hun fik svar fra sidste blodprøve, og 5 mdr før mændene fik svar, og der var to mænd der skulle testes håber der går kortere tid for dig

Puhh så lang tid håber jeg da ikke der går... :-S Det må dælme være forfærdeligt at vente så længe...

Anmeld

29. april 2010

MorTilGustav

Hmm.. Gustav og jeg fik taget den sidste blodprøve d 26. marts og venter stadig på svar.. De sagde dernede at der i hvert fald går 1 måned og i papirerne der fulgte med det der skulle underskrives stod der vist 6-8 uger.. Er også i Århus kommune.. Skriver når der sker mere

Anmeld

29. april 2010

forår

Jeg ventede 7 uger fra sidste test var taget til brevet kom.

Anmeld

29. april 2010

SHERO

MorTilGustav skriver:

Hmm.. Gustav og jeg fik taget den sidste blodprøve d 26. marts og venter stadig på svar.. De sagde dernede at der i hvert fald går 1 måned og i papirerne der fulgte med det der skulle underskrives stod der vist 6-8 uger.. Er også i Århus kommune.. Skriver når der sker mere

Okay, synes bare det var underligt der stod i brevet 2-3 uger, for mente bestemt også jeg har set herinde at folk venter længere...

Anmeld

10. maj 2010

Leneur

Ja vi har jo ikke fået taget blodprøver endnu, så har fået sendt mail afsted til statsforvaltningen for at få en bekræftelse på at der kører en faderskabssag, så Silje kan få hendes børnepenge og i den står der at der tidligst vil være en afgørelse om 5-6 mdr. Så der er jo stadig længe til. Jeg er så ikke specielt hævngerrig men fryder mig nu alligevel over at han så får en fin lille regning fra kommunen når det hele er afgjort.... :-D

Anmeld

25. maj 2010

Slagelseguy

Leneur skriver:

Ja vi har jo ikke fået taget blodprøver endnu, så har fået sendt mail afsted til statsforvaltningen for at få en bekræftelse på at der kører en faderskabssag, så Silje kan få hendes børnepenge og i den står der at der tidligst vil være en afgørelse om 5-6 mdr. Så der er jo stadig længe til. Jeg er så ikke specielt hævngerrig men fryder mig nu alligevel over at han så får en fin lille regning fra kommunen når det hele er afgjort.... :-D

Kan du forklare mig hvad der er at fryde sig over?

Nu kender jeg selvfølgelig ikke grunden til at i ikke er sammen om det(mere).

Men helt ærligt det virker utroligt lavt at fryde sig over det. Syntes du selv det er i dit barns interesse at du skal gå og fryde dig over at han skal betale noget han tilsyneladende ikke ønsker?

Nå ja, at sige det er lavt er nok i overkanten! For min situation gør at jeg har det på samme måde med hende i min situation såfremt det var hende der skulle betale til mig. Sådan er det desværre ikke, tværtimod ender det nok lige omvendt.

Anmeld

25. maj 2010

Leneur

Slagelseguy skriver:

Kan du forklare mig hvad der er at fryde sig over?

Nu kender jeg selvfølgelig ikke grunden til at i ikke er sammen om det(mere).

Men helt ærligt det virker utroligt lavt at fryde sig over det. Syntes du selv det er i dit barns interesse at du skal gå og fryde dig over at han skal betale noget han tilsyneladende ikke ønsker?

Nå ja, at sige det er lavt er nok i overkanten! For min situation gør at jeg har det på samme måde med hende i min situation såfremt det var hende der skulle betale til mig. Sådan er det desværre ikke, tværtimod ender det nok lige omvendt.

Nu kender du selvfølgelig heller ikke hele situationen men "kort" fortalt. Min datter var fuldt ud ønsket både fra min side og faderens side. Vi prøvede faktisk med projekt baby i næsten 7 mdr inden der var gevinst men pga nogle ting bla. alle hans løgne og utroskab, vælger jeg at forlade ham 6 mdr. inde i min graviditet. På daværende tidspunkt siger jeg til faren at på trods af vi ikke er sammen længere, så håber jeg på godt samarbejde i forbindelse med vores datter men hans sårede stolthed og hans måder på at få mig tilbage på og at han så ovenikøbet gør noget kriminelt i mit navn, så jeg er nødsaget til at politianmelde ham, gør at han flygter til Sjælland og han har ikke en eneste gang forsøgt på at komme i kontakt med os, så han kan se vores datter. Han er som sunket i jorden og selvom han udmærket ved han ER faren, ja så har han hverken underskrevet faderskabspapirer eller har villet tage blodprøver. Dermed har jeg været i retten og afgive forklaring på hvorfor jeg mener han er faren. I de 7 mdr. hun var på det tidspunkt har jeg ikke en eneste gang forsøgt på at kræve noget fra hans side men der er en kant og jeg vil altså ikke finde mig i hvad som helst.

Anmeld

25. maj 2010

Sees

Tullen85 skriver:

Her gik der 6 uger fra sidste blodprøve til svaret kom - Også Århuskommune

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.