faderskabssag - hvor længe ventede i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Slagelseguy

Leneur skriver:

Nu kender du selvfølgelig heller ikke hele situationen men "kort" fortalt. Min datter var fuldt ud ønsket både fra min side og faderens side. Vi prøvede faktisk med projekt baby i næsten 7 mdr inden der var gevinst men pga nogle ting bla. alle hans løgne og utroskab, vælger jeg at forlade ham 6 mdr. inde i min graviditet. På daværende tidspunkt siger jeg til faren at på trods af vi ikke er sammen længere, så håber jeg på godt samarbejde i forbindelse med vores datter men hans sårede stolthed og hans måder på at få mig tilbage på og at han så ovenikøbet gør noget kriminelt i mit navn, så jeg er nødsaget til at politianmelde ham, gør at han flygter til Sjælland og han har ikke en eneste gang forsøgt på at komme i kontakt med os, så han kan se vores datter. Han er som sunket i jorden og selvom han udmærket ved han ER faren, ja så har han hverken underskrevet faderskabspapirer eller har villet tage blodprøver. Dermed har jeg været i retten og afgive forklaring på hvorfor jeg mener han er faren. I de 7 mdr. hun var på det tidspunkt har jeg ikke en eneste gang forsøgt på at kræve noget fra hans side men der er en kant og jeg vil altså ikke finde mig i hvad som helst.

Fair nok. Så forstår jeg dig fuldt ud.

Det bedste til dig og dit/"jere" barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Leneur

Slagelseguy skriver:

Fair nok. Så forstår jeg dig fuldt ud.

Det bedste til dig og dit/"jere" barn

Tak skal du have og pøj pøj med din sag, håber det bedste for dig.

Anmeld

25. maj 2010

vingummibamse

Tullen85 skriver:

Så har vi fået tid til første blodprøver på onsdag, i brevet stod der at der kun går 2-3 uger fra sidste blodprøve til man får svar, men synes bare jeg har hørt fra andre der kan gå op til 12 uger...

Så... hvor længe gik der før i fik svar på blodprøverne?

(bor i århuskommune hvis det har nogen betydning)

vi fik afvide at der kunne gå op til et år hvis vi var uheldige...

og der gik 3 måneder...

Anmeld

27. maj 2010

MorTilGustav

Det er nu 9 uger siden Gustav og jeg fik taget sidste blodprøve og venter stadig på svar.. Men vi kan jo heller ikke vide hvornår den kære far har fået taget sine, sååå...

Anmeld

27. maj 2010

eliasogmor

Tullen85 skriver:

Så har vi fået tid til første blodprøver på onsdag, i brevet stod der at der kun går 2-3 uger fra sidste blodprøve til man får svar, men synes bare jeg har hørt fra andre der kan gå op til 12 uger...

Så... hvor længe gik der før i fik svar på blodprøverne?

(bor i århuskommune hvis det har nogen betydning)

jeg ventede et 1/2 år...

Anmeld

7. juni 2010

MorTilGustav

MorTilGustav skriver:

Det er nu 9 uger siden Gustav og jeg fik taget sidste blodprøve og venter stadig på svar.. Men vi kan jo heller ikke vide hvornår den kære far har fået taget sine, sååå...

Sååå kom der svar! 10 uger efter bebs og jeg fik taget sidste prøve fik vi bevis for at far ér far.. Kan se på papirerne at det nuher præcis er 6 uger siden han fik taget sidste prøve og derved ER det altså 6 uger efter de har dem fra alle 3

Anmeld

12. juni 2010

Canielsen

Venter også på svar på faderskabssag, har sagt til mig selv det nok først falder på plads når der er gået 3 mdr. fra sidste blodprøve - så kunne jeg kun blive glædeligt overrasket, hvis der kom svar før. Men kan jo læse at der sagtens kan gå længere tid.

Synes egentlig det er ret træls at en far der ved 100% at han er far til barnet, nægter og man så skal hele denne mølle igennem ;o( Men håber egentlig at han stadig ikke ønsker at have kontakt med os - jeg har ikke set ham siden jeg var godt 2 mdr. gravid. Kan godt være det er egoistisk - men ønsker kun det bedste for min datter,

Anmeld

23. juli 2010

Willa's mor

Nu skal jeg selv i gang med sådan en omgang. Jeg er gravid i uge 37+0.

Og har ivrigt læst jeres svar... Meeen hvornår fik i så taget blodprøver?? Altså hvor gammel er barnet??

Willa's mor

Anmeld

23. juli 2010

N&J

Willa's mor skriver:

Nu skal jeg selv i gang med sådan en omgang. Jeg er gravid i uge 37+0.

Og har ivrigt læst jeres svar... Meeen hvornår fik i så taget blodprøver?? Altså hvor gammel er barnet??

Willa's mor

Det kommer an på om du er villig til at rejse lidt. Blodprøver vil de de fleste steder først tage når barnet er 3 mdr., men jeg fik lov til gennem statsamtet at få dna skrap i kbh på rigshospitalet, da min datter var lige omkring et mdr., og det gjorde ikke ondt og var hurtigt overstået, dog skal du ind til kbh en uge efter og have lavet den samme prøve igen, men måske det var en nemmere løsning end blodprøven.. 

Jane

Anmeld

23. juli 2010

Willa's mor

Ja det lyder da meget nemmere...

Bad du selv om det specifikt eller blev du tilbudt det?

For jeg rejser da gerne til riget for det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.