er der nogen her der er blevet hurtige gravide efter spontan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

L.J.L

sweet skriver:

takker for alle de gode svar  godt at høre der er så mange der er blevet så hurtige gravide igen, håber også at det sker hurtigt for os igen  havde jo lige nået at glæde mig bare lidt til at der skulle være små fødder i huset

Jeg var ude for en MA i Januar 09, jeg var i 14 uge og de fandt ud af til NF scanning at fosteret havde været dødt siden uge 8, frygtelig oplevelse! Men heldigvis gik der kun en måned før jeg var gravid igen, nåede ikke engang at få min mens først. Og idag har vi fantastiske dejlige lille Lauritz på ½ år

Det er noget af det værste at miste det barn man lige har gået og glædet sig til. Man har lige nået at vende sig til tanken, og sikkert fortalt det til en masse, og så skal man til at fortælle at det desværre ikke gik alligevel, puha, jeg syntes det var hårdt at komme igennem. Men vigtigst er det jo at du ved at du ikke har svært ved at blive gravid...

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Karo

sweet skriver:

hej..

jeg begyndte at bløde i lørdags og det viste sig så at jeg desværrre havde mistet.. kender ikke rigtig nogen der har prøvet at miste så vil høre jer her inde om der er nogen af jer der har prøvet det og hvor lang tid efter at i mistet er blevet gravide igen??

Jeg havde en spontan abort i uge 8. 6 uger senere var jeg gravid igen og 5 uger henne, så her gik det hurtigt igen. 9 mdr. senenre fødte jeg en lille dreng

Anmeld

29. maj 2010

nissen

Jeg havde en SA i januar, blev gravid igen i april - men det endte også i en SA... Super øv, men vi har ikke mistet modet og glæder os over at der ikke gik lang tid fra første SA til jeg var gravid igen - og håber at der snart er gevinst igen.

Anmeld

29. maj 2010

Nadia&Daniel

Jeg mistede vores i december 09.. Vi var i biograften, og jeg begyndte at få smerter som om jeg skulle have min mens. Tænkte dog ikke videre over det, da jeg før har haft ondt og tænkte at det var sæderne i biografens skyld. Da vi så kommer ud af salen, er det som om jeg tisser i bukserne, jeg tænker: "jeg er 23 år, jeg tisser ikke i bukser pga en film, skal jeg gå på toilettet?? - ej venter til jeg kommer hjem", vi bor 10 min. fra boigraften. Da vi kommer ned til bilen, viser det sig at der ikke er mere benzin på den, og vi må ringe efter min forlovedes forældre, så jeg kunne jo lige benytte ventetiden på toilettet. Og der fik jeg chokket: blod over det hele, mit bukser (heldigvise mørke) og smurt ind i blod og ned af mine ben. Gik i panik og ringede til min svigermor, og græd og råbte nærmest til hende, at der var blod over det hele. Hun tog så med min svigerfar og havde en lille taske med til mig, men rent tøj og tykke bind.. Vi kørte direkte på hospitalet og var der i 4½ time, hvorefter vi kunne køre hjem med følelsen af tomhed. Dette var den 19 december 2009.

Den 22 marts var jeg hos lægen - jeg var 8 uger henne - så ved os gik det hurtigt med at blive gravid igen og denne gang er min graviditet helt anderledes. Sidst var jeg slet ikke påvirket af det, nu har jeg både kvalme og øm i siderne, så det er et positiv tegn.

Anmeld

29. maj 2010

sofie85

sweet skriver:

hej..

jeg begyndte at bløde i lørdags og det viste sig så at jeg desværrre havde mistet.. kender ikke rigtig nogen der har prøvet at miste så vil høre jer her inde om der er nogen af jer der har prøvet det og hvor lang tid efter at i mistet er blevet gravide igen??

Jeg havde en MA, hvor jeg fik fjernet det døde foster i februar og efter jeg fik min første menstrution i marts, begyndte vi igen at prøve og jeg blev gravid med det samme

Anmeld

29. maj 2010

XXSS

sweet skriver:

hej..

Hej med dig - og sikke trist! Jeg mistede i december og blev gravid igen i april - så alt kan lykkedes med tålmod

Anmeld

29. maj 2010

jacqueline84

Det jeg ked af at høre. Jeg havde også en spontan abort i januar, så ved hvad du går igennem. Det er så hårdt. Men i må ikke miste modet..

Vi prøvede igen, og 2 måneder efter var jeg gravid igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.