Jeg mistede vores i december 09
.. Vi var i biograften, og jeg begyndte at få smerter som om jeg skulle have min mens. Tænkte dog ikke videre over det, da jeg før har haft ondt og tænkte at det var sæderne i biografens skyld. Da vi så kommer ud af salen, er det som om jeg tisser i bukserne, jeg tænker: "jeg er 23 år, jeg tisser ikke i bukser pga en film, skal jeg gå på toilettet?? - ej venter til jeg kommer hjem", vi bor 10 min. fra boigraften. Da vi kommer ned til bilen, viser det sig at der ikke er mere benzin på den, og vi må ringe efter min forlovedes forældre, så jeg kunne jo lige benytte ventetiden på toilettet. Og der fik jeg chokket: blod over det hele, mit bukser (heldigvise mørke) og smurt ind i blod og ned af mine ben. Gik i panik og ringede til min svigermor, og græd og råbte nærmest til hende, at der var blod over det hele. Hun tog så med min svigerfar og havde en lille taske med til mig, men rent tøj og tykke bind.. Vi kørte direkte på hospitalet og var der i 4½ time, hvorefter vi kunne køre hjem med følelsen af tomhed
. Dette var den 19 december 2009.
Den 22 marts var jeg hos lægen - jeg var 8 uger henne - så ved os gik det hurtigt med at blive gravid igen
og denne gang er min graviditet helt anderledes. Sidst var jeg slet ikke påvirket af det, nu har jeg både kvalme og øm i siderne, så det er et positiv tegn.
Anmeld