Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sweet skriver: okay har jeg haft den man kalder en SA så?? for i lørdags var mit hormontal på over 900 og igår fik jeg afvide den var nede på 72... smil syntes det er lidt svært at finde rundt i og nok også lidt ved siden af mig selv da de fortalte mig det...
okay har jeg haft den man kalder en SA så?? for i lørdags var mit hormontal på over 900 og igår fik jeg afvide den var nede på 72...
smil syntes det er lidt svært at finde rundt i og nok også lidt ved siden af mig selv da de fortalte mig det...
Hej
Lige så snart dit hormontal er i nul er du klar til at blive gravid igen. Men jeg gætter på at din læge gerne vil se en almindelig menstruation for at være helt sikker på at din cyklus fungerer? Det har de i hvert fald gerne villet ved mig.
- Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lægen på sygehuset sagde at hun vill renge med at mit hormontal vil ligge på nul når ugen er omme ca fordi det allerede var nede på 72 igår spurgte hende også hvor lan tid vi skulle vente med at prøve igen og så sagde hun bare at når tallet allerede er så lavt behøvede vi ikke at være bange og skulle bare gå igang når jeg var holdt op med at have ondt og var holdt med at bløde
Jeg havde en MA d. 26. marts og har ikke fået min mens endnu. I torsdags snakkede jeg med min læge og han sagde, at det burde komme i denne weekend eller i starten af næste uge. Jeg har taget et par tests, men de er negative. Eller den første blev positiv efter et lang stykke tid, så den tror jeg ikke på og slet ikke efter at de efterfølgende forbliver negative. Jeg håber bare, at jeg snart står med HELST en positiv test eller med mens...
sweet skriver: hej.. jeg begyndte at bløde i lørdags og det viste sig så at jeg desværrre havde mistet.. kender ikke rigtig nogen der har prøvet at miste så vil høre jer her inde om der er nogen af jer der har prøvet det og hvor lang tid efter at i mistet er blevet gravide igen??
hej..
jeg begyndte at bløde i lørdags og det viste sig så at jeg desværrre havde mistet.. kender ikke rigtig nogen der har prøvet at miste så vil høre jer her inde om der er nogen af jer der har prøvet det og hvor lang tid efter at i mistet er blevet gravide igen??
Hejsa..
Jeg mistede den 6. juni og blev gravid igen den 1. august. Så det gik hurtigt her. Jeg har termin i næste uge. Jeg håber for dig, at du kommer godt igennem dette her, og at du snart tester positivt igen...
Hej.. Jeg blev gravid efter min SA efter første mens...
Jeg havde en MA i februar og blev gravid igen i marts
takker for alle de gode svar godt at høre der er så mange der er blevet så hurtige gravide igen, håber også at det sker hurtigt for os igen havde jo lige nået at glæde mig bare lidt til at der skulle være små fødder i huset
sweet skriver: takker for alle de gode svar godt at høre der er så mange der er blevet så hurtige gravide igen, håber også at det sker hurtigt for os igen havde jo lige nået at glæde mig bare lidt til at der skulle være små fødder i huset
Ja! man når at glæde sig! for Jer!
Jeps
Efter min MA gik der 2 laaaange år
Men efter min SA var jeg gravid inden næste mens skulle komme, dvs ingeng mens men en dejlig lillesøster i stedet for:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128