Endnu en nedslående tur på fertilitetsklinikken...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Jeg var i dag oppe for at blive scannet første gang i denne cyclus - og endnu engang er æggene meget små...

Jeg skal derfor scannes igen på lørdag...

Hun siger så bagefter at hun synes det går lidt langsomt, og synes derfor at vi skal til samtale om IVF hvis det ikke lykkedes denne gang...

ØV!!

Jeg havde lige affundet mig med insemination, og var klar til at gøre det mange gange inden vi skulle videre til IVF - men hvis lægerne ikke rigtig tror på det, jamen så skal jeg jo videre...

Jeg prøvede så at spørge om det kunne blive en kort, og hun sagde at det var en vurderings sag, og de vil helst kører lange, da de på den måde får flest patienter igennem - men der kunne være særlige omstændigheder der gjorde jeg var kvalificeret til kort - og så er det jeg tænker at hvis ikke min kroniske sygdom som bliver værre for hver dag jeg ikke bliver gravid - hvad er så særlige omstændigheder??

Jeg undskylder at jeg endnu engang læsser af - men jeg har valgt ikke at snakke med nogen i omgangskredsen da jeg kan mærke at det tresser mig hvis de ved for meget...

Var ellers lige blivet i så godt humør...

EJ HVOR TRÆLST... HVOR JEG BARE HÅBER FOR JER DEN ER DER I NÆSTE FORSØG!!!! KNUS LENE..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

EJ HVOR TRÆLST... HVOR JEG BARE HÅBER FOR JER DEN ER DER I NÆSTE FORSØG!!!! KNUS LENE..

1000 tak...

Håber en dag under dynen har hjulpet..

Anmeld

28. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

1000 tak...

Håber en dag under dynen har hjulpet..

Overhovedet ikke... Er bare drænet... Jeg er så bange for at det aldrig lykkedes...Føler jeg er sådan en  ... At jeg ikke engang kan avle et barn... Lorte krop... Jeg græder hele tiden... Men du kender jo turen...

Jeg glæder mig til din opdate!!! Og at dine ægbasser vokser perfekt!!!

Knus Lene

Anmeld

28. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Overhovedet ikke... Er bare drænet... Jeg er så bange for at det aldrig lykkedes...Føler jeg er sådan en  ... At jeg ikke engang kan avle et barn... Lorte krop... Jeg græder hele tiden... Men du kender jo turen...

Knus Lene

Sådan nogen dage har man virkelig...

Det er så trist - men heldigvis plejer det også at vende - og det gør det også for dig...

Og selvfølgelig lykkedes det - det skal det...

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

Mia Maia skriver:

Det er jo det...

Men vil du ikke mene de bedste chancer er der med IVF??...og er det så ikke bare det jeg skal... Jeg tænker at de vil også bare vil gøre mig hurtigt gravid...

Nej dem ude på sygehuset har altid åbent... Det er lidt vildt...

Så jeg kan komme igang i juni...

Ærgeligt du ikke lige kunne nå engang inden sommerferien, men håber også at i får en dejlig hormon fri sommer...

Jo jeg vil HELT sikkert mene der er bedst chancer med IVF og jeg har en lille bitte drøm om at vi kan nå til samtale på Hillerød inden min næste mens og måske blive klar til at kunne starte allerede der, meeen det er nok lidt for urealistisk, men man skal vel have nogle drømme ik?

Jeg har jo sagt fra starten at jeg tror vi er en af dem der bliver gravide ved første reagensglas, det har jeg bare haft på fornemmelsen, så jeg vil rigtig gerne videre nu, men det er sku også lidt skræmmende hvis nu det ikke lykkes første gang og der er bare så mange flere ting der kan gå skævt ved ivf end ved en alm iui, men jeg er SÅ KLAR!

Kan derfor udemærket godt forstå at du gerne vil videre til ivf og når din krop alligevel er så drilsk med iui, så må det nok betyde at den siger at det gider den sku ikke spilde sin tid med

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

ønskebarn74 skriver:

Knus Lene

Åh hvor jeg dog kender dine følelser søde Lene ... For fanden hvor føler man sig bare som en totalt luset kvinde når man ikke engang kan lave det som vi er skabt til.

Vi er for fanden født for at kunne føde børn, det er hvad vi skal i det her samfund og hvorfor dælen er det så satans svært?! Ja jeg fatter det ikke ... Nogle gange kan jeg bare blive så sur og indebrændt indeni over at det lige skulle ramme os, kunne det ikke bare lykkes nu og så ville jeg føle vi havde kæmpet nok.

Min søde kæreste prøver at sige til mig konstant, men det kunne være så meget værre - og det kunne det jo også. Jeg har en dejlig kæreste jeg elsker overalt på jorden, to lækre katte, et fint hus, to biler og mangler intet i min hverdag hverken personligt eller økonomisk. Men det føles jo bare så ligegyldigt når man ikke kan blive mor? Det er jo så meget større og betyder så meget mere.

Anmeld

28. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Jo jeg vil HELT sikkert mene der er bedst chancer med IVF og jeg har en lille bitte drøm om at vi kan nå til samtale på Hillerød inden min næste mens og måske blive klar til at kunne starte allerede der, meeen det er nok lidt for urealistisk, men man skal vel have nogle drømme ik?

Jeg har jo sagt fra starten at jeg tror vi er en af dem der bliver gravide ved første reagensglas, det har jeg bare haft på fornemmelsen, så jeg vil rigtig gerne videre nu, men det er sku også lidt skræmmende hvis nu det ikke lykkes første gang og der er bare så mange flere ting der kan gå skævt ved ivf end ved en alm iui, men jeg er SÅ KLAR!

Kan derfor udemærket godt forstå at du gerne vil videre til ivf og når din krop alligevel er så drilsk med iui, så må det nok betyde at den siger at det gider den sku ikke spilde sin tid med

Det skal man i hvert fald - det er det der holder en igang...

Det havde jeg bare rigtig meget brug for at hører...

Ja, men selvom det ikke skulle lykkedes første gang, så lykkedes det sikkert 2. gang, men det kunne være fedt hvis du fik ret...

Ja der er mange små resultater i IVF og derfor også mange muligheder for negativt resultat - men man kan tilgengæld se hver enkelt lille process - og det er jo stort...

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

Ja det er en rigtig spændende process at følge om hvor mange æg man kan producere og hvor mange der nu bliver befrugtet.

Plus at man jo hvis man er heldig kan risikere at have i gemmeren til en lillebror eller lillesøster For dælen da hvor jeg glæder mig til det bliver det der er mit problem og ikke bare at få det første barn Så har man da i det mindste fået et.

Anmeld

28. april 2010

håber snart det er os

Mia Maia skriver:

Tak...

Ja jeg håber det - for så behøves jeg ikke bekymre mig mere...

Jeg hepper også på dine 2 guldæg...

tusinde tak søde

Anmeld

28. april 2010

-Milla-

Øv, hvor ærgerligt søde.

Havde ellers lige håbet det var denne gang det skulle lykkes for jer.

Der er ikke andet for end at holde fast i troen på at det nok snart skal blive jeres tur. (selvom det er svært, nederlag efter nederlag)

Sender lige et herfra og  for den er der næste gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.