Mia Maia skriver:
Det er jo det...
Men vil du ikke mene de bedste chancer er der med IVF??...og er det så ikke bare det jeg skal... Jeg tænker at de vil også bare vil gøre mig hurtigt gravid...
Nej dem ude på sygehuset har altid åbent... Det er lidt vildt...
Så jeg kan komme igang i juni...
Ærgeligt du ikke lige kunne nå engang inden sommerferien, men håber også at i får en dejlig hormon fri sommer...
Jo jeg vil HELT sikkert mene der er bedst chancer med IVF og jeg har en lille bitte drøm om at vi kan nå til samtale på Hillerød inden min næste mens og måske blive klar til at kunne starte allerede der, meeen det er nok lidt for urealistisk, men man skal vel have nogle drømme ik?
Jeg har jo sagt fra starten at jeg tror vi er en af dem der bliver gravide ved første reagensglas, det har jeg bare haft på fornemmelsen, så jeg vil rigtig gerne videre nu, men det er sku også lidt skræmmende hvis nu det ikke lykkes første gang og der er bare så mange flere ting der kan gå skævt ved ivf end ved en alm iui, men jeg er SÅ KLAR! 
Kan derfor udemærket godt forstå at du gerne vil videre til ivf og når din krop alligevel er så drilsk med iui, så må det nok betyde at den siger at det gider den sku ikke spilde sin tid med 
Anmeld