kitty skriver:
Øv, hvor surt, søde!
STORT 
Jeg havde lige håbet på at det hele bare ville gå super godt, ingen bekymringer, og en baby in the makin'! Men måske det lykkes alligevel? Sidste gang, blev den dumme scanning så ikke til et godt forsøg alligevel??
Du skal altså ikke undskylde for at lukke l*rt ud, søde! Det er jo det vi er her til... Også det.. Jeg synes her er plads til sorger og glæder, så selvfølgelig får du et støttende svar, når det er det du har brug for! Det er jo hvad du giver mig, når jeg hænger med mulen!! Vi kæmper sammen!
Nu er jeg jo lidt ny i beh.-verdenen. Hvad er en kort og en lang??
Stort kram! 
Husk at det er OK at synes, at det hele er noget møg!! 
1000 tak...
Jeg har bare sådan brug for at komme ud med det og drøfte det med andre...
Ja, jeg tror da stadig der er chancer for et forsøg denne gang - men er bange for de synes mine æg ikke er specielt gode, men det kan også bare være det fordi det er så svært for dem at ramme 1-3 æg med mig som de skal, og de derfor vælger IVF, for der skal jeg jo bare producere så mange som muligt...
I den lange der skal jeg først igennem en måned uden hormoner, og derefter en måned med nedregulering og derefter en almindelig cyklus måned, så hvert forsøg tager 3 mdr.
Ved den korte er det kun 1 måned uden hormoner og en almindelig cyklus måned, så der tager hvert forsøg 2 mdr.
Jeg har regnet lidt på det og hvis det ikke lykkedes denne gang så skal jeg blive gravid inden for 2 IVF forsøg, ellers kommer det til at forstyrer min uddannelse igen - men så må vi jo holde pause (det er bare det sidste jeg har lyst til)...
Jeg håber virkelig det lykkedes inden for den tidsramme...er lige glad med hvor meget jeg skal igennem, vil bare rigtig gerne være gravid senest i september...