Endnu en nedslående tur på fertilitetsklinikken...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

Vial

KaMa skriver:

<br /><br />Min s&#248;ster har i alt v&#230;ret igennem 15 hormonbehandlinger. Efter 9 behandling blev hun gravid i en pause! Da de skulle ha' lilles&#248;ster r&#248;g hun igen p&#229; hormonbehandling. De sidste to behandlinger var som den jeg fik. 1. gang hun fik den m&#230;rkede hun, hvor p&#229;virket hendes krop blev og var sikker p&#229; at hun var gravid. Testen var negativ og n&#230;ste gang pr&#248;vede hun samme behandling og havde det p&#229; samme m&#229;de som f&#248;rste gang. Forskellen var bare at hun 9 mdr efter sad med sin datter i armene! S&#229; eneste hormonbehandling, der gav hende barn var den, som jeg ogs&#229; fik - hvor der var gevinst f&#248;rste gang. S&#229; vi er begge levende eksempler p&#229;, at det sgu visker - modsat den anden behandling!

... Og ja, alle de behandlinger hun fik med pergotime i x antal dage og bagefter gonal f gav aldrig barn :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

... Og ja, alle de behandlinger hun fik med pergotime i x antal dage og bagefter gonal f gav aldrig barn :-(

For helvede da også - jeg ville ønske der kun fandtes en behandling...

Jeg tror jeg vælger at gå videre til IVF med det samme, for der er jo rigtig gode chancer og der kan de følge det så tæt. Så brænder jeg heller ikke nogen broer.

Men det er helt sikkert at jeg ved barn nr. 2 (går stærkt udfra IVF giver mig nr. 1) så vælger jeg en klinik hvor de vil give mig den form for behandling...

Det irritere mig de ikke bare vil prøve den anden - men det er vel også dumt at takke nej til IVF for der er jeg vel næsten garanteret gode chancer...

Det bliver lidt rodet, men skriver nok lidt som tankerne kommer til mig, og nøj der er mange tanker lige nu...

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

Jeg synes altså det er noget underligt noget din klinik er så "stædig" med din behandling hvis man kan sige det, det har jo ligesom ikke fungeret endnu, så hvorfor ikke prøve at ændre og tilpasse lidt?

Jeg er ikke en PCO pige, men skal denne gang kun have puregon fra dag 2 el 3 (kan ikke lige huske det) og ikke noget pergotime, for at se om mine æg og slimhinder måske kan følges lidt bedre af denne gang end de andre gange og måske det er vejen frem for mig - håber ihvertfald

Anmeld

28. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Jeg synes altså det er noget underligt noget din klinik er så "stædig" med din behandling hvis man kan sige det, det har jo ligesom ikke fungeret endnu, så hvorfor ikke prøve at ændre og tilpasse lidt?

Jeg er ikke en PCO pige, men skal denne gang kun have puregon fra dag 2 el 3 (kan ikke lige huske det) og ikke noget pergotime, for at se om mine æg og slimhinder måske kan følges lidt bedre af denne gang end de andre gange og måske det er vejen frem for mig - håber ihvertfald

Ja - jeg ville ønske de også bare ville prøve.

Men hvis de der er bedre chancer ved IVF end den jeg er igang med nu og den med puregon, så er det jo selvfølgelig det jeg skal - tænker jeg...

Men vil faktisk gerne prøve det andet - spørger dem igen, siger at jeg godt forstår at det ikke er noget de normalt gør, men jeg vil bare rigtig gerne have lov til at prøve inden vi går videre...

Jeg synes det er rigtig svært, for vil jo ikke have de synes jeg er besværlig og irriterende...

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

Kan godt forstå du ikke gider være hende den besværlige, men man kan bestemt godt forklare det på en pæn måde tror jeg og ligemeget hvad så er det jo din krop og hvis det ikke er bedre den ene gang, så har du forsøgt og så kan ligesom føle at man har udtømt sine muligheder inden man går videre.

Jeg glæder mig også rigtig meget til at komme igang med ivf, har de sommerferie der hvor du skal starte? Jeg kan jo desværre ikke komme igang før august fordi riget holder lukket hele juli og tar de sidste ind til lang ivf i slut maj, havde ellers lige håbet at vi kunne nå en lang inden sommerferien, havde været helt vildt lækkert. Glæder mig til at se hvor mange æg min krop kan producere, om de bliver befrugtet osv

Anmeld

28. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Kan godt forstå du ikke gider være hende den besværlige, men man kan bestemt godt forklare det på en pæn måde tror jeg og ligemeget hvad så er det jo din krop og hvis det ikke er bedre den ene gang, så har du forsøgt og så kan ligesom føle at man har udtømt sine muligheder inden man går videre.

Jeg glæder mig også rigtig meget til at komme igang med ivf, har de sommerferie der hvor du skal starte? Jeg kan jo desværre ikke komme igang før august fordi riget holder lukket hele juli og tar de sidste ind til lang ivf i slut maj, havde ellers lige håbet at vi kunne nå en lang inden sommerferien, havde været helt vildt lækkert. Glæder mig til at se hvor mange æg min krop kan producere, om de bliver befrugtet osv

Det er jo det...

Men vil du ikke mene de bedste chancer er der med IVF??...og er det så ikke bare det jeg skal... Jeg tænker at de vil også bare vil gøre mig hurtigt gravid...

Nej dem ude på sygehuset har altid åbent... Det er lidt vildt...

Så jeg kan komme igang i juni...

Ærgeligt du ikke lige kunne nå engang inden sommerferien, men håber også at i får en dejlig hormon fri sommer...

Anmeld

28. april 2010

oo

Mia Maia skriver:

Det er jo det...

Men vil du ikke mene de bedste chancer er der med IVF??...og er det så ikke bare det jeg skal... Jeg tænker at de vil også bare vil gøre mig hurtigt gravid...

Nej dem ude på sygehuset har altid åbent... Det er lidt vildt...

Så jeg kan komme igang i juni...

Ærgeligt du ikke lige kunne nå engang inden sommerferien, men håber også at i får en dejlig hormon fri sommer...

øv! for dælen da....jeg har heller ikke PCO, så jeg ved desværre ikke ret meget om behandlingerne.

men jeg bed lige mærke i, at du skriver at de altid har åbent på sygehuset...går du ikke på klinikken på OUH? for de holder lukket henover sommeren og lang juleferie...bare lige så du ved det!

Anmeld

28. april 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

øv! for dælen da....jeg har heller ikke PCO, så jeg ved desværre ikke ret meget om behandlingerne.

men jeg bed lige mærke i, at du skriver at de altid har åbent på sygehuset...går du ikke på klinikken på OUH? for de holder lukket henover sommeren og lang juleferie...bare lige så du ved det!

Åh nej dog... Hmm - det synes jeg bare de har sagt - men det er nok på nær sommerferie og juleferie...

Så kan jeg sikkert kun så engang IVF inden sommerferien - det er bare typisk... Jeg kan håbe deres ferie passer med den måned jeg holder pause...

Anmeld

28. april 2010

håber snart det er os

hej søde

håber det lykkes for dig denne gang du kan nå det inu

jeg alt hvad jeg kan

kæmpe

Anmeld

28. april 2010

MM1987

kudsk skriver:

hej søde

håber det lykkes for dig denne gang du kan nå det inu

jeg alt hvad jeg kan

kæmpe

Tak...

Ja jeg håber det - for så behøves jeg ikke bekymre mig mere...

Jeg hepper også på dine 2 guldæg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.