Hej!
Jeg er selv kun 23, og min kæreste er 32, så der er også lige en del års forskel på os, men som du siger, så kan man være ældre eller yngre af sind, og passe rigtig godt sammen.
Jeg har (sammenlagt) været sammen med min kæreste i ca. 5 år, og han var min første kæreste. Mine forældre har også været skeptiske, især fordi jeg gik fra ham på et tidspunkt.
Jeg har haft mange diskussioner med minde forældre, især lige efter vi fandt sammen igen, og der skrev jeg et brev til dem, fordi jeg synes, at de angreb mig, da jeg fortalte at vi var sammen igen. Siden har de taget det pænt - og nogen gange skal forældre altså bare slappet af og sættes på plads!! De ser måske stadig én som deres lille datter, men sådan er det bare ikke længere, og man må stå på egne ben, med egne beslutninger og hvad der dertil høre!
Men nu har vi besluttet os for, at lave en baby
Og har ikke fortalt noget til nogen. Og sådan vil der være, til det begynder at kunne ses 
Efter min mening, synes jeg, at du skal snakke med din kæreste om, at du er skruk, og hvad han synes I skal gøre - hvad han har lyst til.. Det er vigtigt at I snakker meget om det, da det, at lave børn, er en stor beslutning - især når man er så ung! Tro mig, jeg har også haft mine tvivl og bekymringer, som man jo har, når man ikke er så gammel igen
Men vi elsker hinanden, og så er det ligegyldigt hvad andre mener eller tænker, for det er jo ikke andre vi skal have børn med, eller være kærester med! Sådan må man nok bare se det..
Håber du finder en løsning!