jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

oo

Zafir skriver:

Åhhh hvor godt. Jeg har godtnok tænkt meget på dig idag.

det er jeg glad for at læse

(også kan man altså godt dyrke hanky panky, selvom man har mavse på - selvfølgelig bare ikke når lægen siger man skal lade være )

jeg er sgu også lidt bitter, for jeg havde lige nøjagtig sagt til Søren i foregårs at jeg virkelig synes vi skulle have gang i gøgleri'erne igen og jeg barberede endda ben igår (foto følger senere, hvilket vil forklare en del i den her sammenhæng ) og så idag "I skal liiige lade være med at dyrke sex de næste 14 dage"..GOK! nåh! og så Søren "jamen skal vi ikke bare lade HELT være?" GOK GOK! nej! for min krop har mega meget lyst og nu er jeg endelig nået dertil hvor jeg selv var klar på det men jeg tror ikke det bliver såååå svært at overtale ham om en måneds tid, for han har altid sagt at han glædede sig til jeg havde en flot rund mave og vi skulle knalde, for det synes han bare er ekstrem kvindeligt og sexet åbenbart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Søde Trine. Har først set dit indlæg nu, først røg hjertet helt op i halsen, og heldigvis kom det ned igen, da jeg så at du havde skrevet alt var ok.

Sikken lettelse. Kan virkelig godt forstå du blev bange.

Kæmpe krammer.

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

jeg er sgu også lidt bitter, for jeg havde lige nøjagtig sagt til Søren i foregårs at jeg virkelig synes vi skulle have gang i gøgleri'erne igen og jeg barberede endda ben igår (foto følger senere, hvilket vil forklare en del i den her sammenhæng ) og så idag "I skal liiige lade være med at dyrke sex de næste 14 dage"..GOK! nåh! og så Søren "jamen skal vi ikke bare lade HELT være?" GOK GOK! nej! for min krop har mega meget lyst og nu er jeg endelig nået dertil hvor jeg selv var klar på det men jeg tror ikke det bliver såååå svært at overtale ham om en måneds tid, for han har altid sagt at han glædede sig til jeg havde en flot rund mave og vi skulle knalde, for det synes han bare er ekstrem kvindeligt og sexet åbenbart

Det ER da også super sexet... Kvinder i FULD blomst. Det bliver aldrig mere kvindeligt end det

Så I må bare gøre andre ting af den slags de næste par uger

Anmeld

28. april 2010

Diana...

Puha hvor godt der ikke var sket noget. 

Kæmpe kram til jer. 

Anmeld

28. april 2010

lululupo

pyyyhhhaaaa det var godt....

Anmeld

28. april 2010

mariamiss6

Puha jeg er glad for det gik godt....

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

Hold nu kæft hvor er det dejligt det hele er overstået - så jeg bare kunne scrolle igennem til din opdatering efter at have læst indlægget! (Selvfølgelig totalt egoistisk )

Hilsen Susanne (der har fået sex for første gang siden jul, idag - men det er tys, tys, så sig det ikke til nogen...)

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Hold nu kæft hvor er det dejligt det hele er overstået - så jeg bare kunne scrolle igennem til din opdatering efter at have læst indlægget! (Selvfølgelig totalt egoistisk )

Hilsen Susanne (der har fået sex for første gang siden jul, idag - men det er tys, tys, så sig det ikke til nogen...)

Dejligt at se dig og din gode humor igen!

Anmeld

28. april 2010

oo

Bavianis skriver:

min mund er  men FÅRK hvor er jeg misundelig!!

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

kitty skriver:

Dejligt at se dig og din gode humor igen!

Tak miskat - det er sgu også dejligt at være tilbage!

Er startet på job i fredags - og uh hvor er det godt at være tilbage - jeg elsker mit job, og har savnet det - og jobbet har savnet mig! Alle mine kolleger havde savnet mig MEGA meget! Og altså ikke på den der "vi har ventetid og er overbebyrdede, så vi har brug for din arbejdskraft"-facon - men mere sådan at jeg grinede og larmede på gangen-måde.

Det er altså bare super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.