Puh føj nej åh puh nej føj!!! Fik det SÅ dårligt fysisk da jeg læste dit først indlæg!! Sad med hjertet oppe i halsen gennem hele tråden til jeg så at du skrev alt var godt! Af en eller anden grund ønsker jeg bare det her barn SÅ meget for dig og Søren, at jeg ville blive personligt rigtig ked af det på jeres vegne, hvis noget gik galt! Det må jo være fordi I har prøvet så længe, og jeg har fulgt med på sidelinjen og set HVOR meget I ønsker jer dette barn begge to! Og I fortjener det i den grad 
Puh ha siger jeg bare, er super lettet og kan mærke din lettelse helt herind i stuen når du skriver sådan som du gør
Jeg blødte selv to gange, meget meget lidt og blev bare så skide hamrende bange for at miste vores lille baby! Det er ikke altid lige nemt at være gravid med alle de bekymringer, men heldigvis går det i de allerfleste tilfælde helt som det skal, ligesom nu med dig, hvor alt er som det skal være 
Slap af, pas på dig selv og nyd din bebs i maven, som har det super godt derinde
Er sikker på at Søen ikke kan lade være med at pylre om dig og forkæle dig lidt efter denne episode 
Anmeld