jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2010

oo

Bavianis skriver:

Tak miskat - det er sgu også dejligt at være tilbage!

Er startet på job i fredags - og uh hvor er det godt at være tilbage - jeg elsker mit job, og har savnet det - og jobbet har savnet mig! Alle mine kolleger havde savnet mig MEGA meget! Og altså ikke på den der "vi har ventetid og er overbebyrdede, så vi har brug for din arbejdskraft"-facon - men mere sådan at jeg grinede og larmede på gangen-måde.

Det er altså bare super

haha! du slår mig lige nøjagtig som en "larme-på-gangen" type

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Tak miskat - det er sgu også dejligt at være tilbage!

Er startet på job i fredags - og uh hvor er det godt at være tilbage - jeg elsker mit job, og har savnet det - og jobbet har savnet mig! Alle mine kolleger havde savnet mig MEGA meget! Og altså ikke på den der "vi har ventetid og er overbebyrdede, så vi har brug for din arbejdskraft"-facon - men mere sådan at jeg grinede og larmede på gangen-måde.

Det er altså bare super

Hvor skønt!! At være savnet for den man ér, og ikke for de ekstra hænder, dét er noget værd!!

Jeg kunne godt forestille mig at du er en "larmer"-type, men helt sikkert en af dem jeg ville trække på smilebåndet af, og aldrig tysse ned! Der skal også være plads til spas, gak og løjer!

Og sikkert også rart at få hverdagen tilbage?!

Der har været tænkt på dig herinde, det er helt sikkert!

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

haha! du slår mig lige nøjagtig som en "larme-på-gangen" type

Det er jeg SÅ meget!

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

kitty skriver:

Hvor skønt!! At være savnet for den man ér, og ikke for de ekstra hænder, dét er noget værd!!

Jeg kunne godt forestille mig at du er en "larmer"-type, men helt sikkert en af dem jeg ville trække på smilebåndet af, og aldrig tysse ned! Der skal også være plads til spas, gak og løjer!

Og sikkert også rart at få hverdagen tilbage?!

Der har været tænkt på dig herinde, det er helt sikkert!

Hvor er du sød! Mine kolleger har faktisk heller aldrig været sure på mig (tror jeg!) - der er mere faldet desperate forsøg på at møde mig med humor, som f.eks. "Det er altså ikke sjovt at gå på arbejde!". Hehe.

Anmeld

28. april 2010

otlitrom

Bavianis skriver:

Hvor er du sød! Mine kolleger har faktisk heller aldrig været sure på mig (tror jeg!) - der er mere faldet desperate forsøg på at møde mig med humor, som f.eks. "Det er altså ikke sjovt at gå på arbejde!". Hehe.

Det skal være sjovt at gå på arbejde! Ellers laver man det forkerte!! Det er bare ikke alle der har det på samme måde.. Vi var to studerende, der blev kaldt Gøg og Gokke i praktik. Måske lavede vi også lige rigeligt med ballade. Men det var skægt!

Sorry Tjuhl, katten og bavianen spammer lige din tråd Der er gået zoo i den, om man vil

Anmeld

28. april 2010

Bavianis

Trine skal sgu bare ha noget spam - det er jo det eneste hun får...

Muhahaha!

Anmeld

29. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhhh har først set den her tråd nu - og gudskelov for det, ellers var jeg sgu da gået i panik

Men godt at alt er i skønneste orden - der er ingen tvivl om at den lille derinde har det rigtig godt og selvfølgelig kommer sund og rask til verden når der er æbler på træerne

Kæmpe knus

Rosa - 40+4

Anmeld

29. april 2010

MM1987

Bavianis skriver:

Trine skal sgu bare ha noget spam - det er jo det eneste hun får...

Muhahaha!

Ha-ha... Du er squ SKØN!!

Dejligt at høre du er tilbage på arbejdet - og dejligt med kollegaer der har savnet dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.