pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2008

Helle30

Vi har en Gaia og så videre med magnetlukning. Den valgte jeg, fordi svigermor ville betale, og det synes jeg ¨så, hun skulle komme til.
Ville aldrig betale for den selv.
Vi har et vennepar, som har glemt deres p-taske hos os i fredags. Det er en.. Øjeblik... Emmaljunga. Måské hører den til deres barnevogn, men den er rigtig fin, og jeg skulle til enhver tid ville bytte.

- Helle, hvis datter tømmer den fine Gaia og Co hele tiden, fordi den har for feminine magnetknapper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

Susan1978

jeg har en katvig pulsketaske.

nogen steder er det en pusletaske andre steder er det bare en stor taske.

jeg har også sådan et ligge underlag man kan rulle sammen og lægge i. Men det bruger jeg heller aldrig. :P

men vi er super glade for den og der kan være rigtig meget i. Men den kan ikke hænge på styret, men den ligger fint under barnevognen. :)

jeg fandt den næsten ny på trendsales dengang og jeg tror jeg vil gemme den som ja alt mulig taske.

Anmeld

8. juni 2008

Anna-Rosa

Jeg har ikke nogen..Den ble jeg skal have med, kan jeg godt have i min egen taske, som er lidt federe end en pusletaske;)

Anmeld

8. juni 2008

Nadi

[citat][f][småt]Juniors mor skriver:[/småt][/f] Min pusletaske (blød fra Odder) er gået i stykker, og jeg skal købe en ny, men jeg ved ikke helt hvilken det skal være. Synes egentlig den jeg har er lidt for lille og så vil jeg gerne have, at det er en der kan knappes fast på styret af barnevognen. Er der nogle der kan anbefale en.....?[/citat] Altså hvis den er under to år gammel og købt som ny og du stadig har bon'en, så har du jo reklamations ret ifølge købeloven! -Nadia

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

ka li ja skriver:

jeg ville til hver en tid købe mig en gaia og ko classic mili taske. hvis jeg havde råd.. nej vil ikke bruge så mange penge på den, men syntes den er top niiiice(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Er det den her?

Den har vi, og den er piv-lækker. Der er plads til alt i den, og den er også fed når den engang ikke skal være pusletaske mere... Så kan der fx være en laptop i den...

ja den der!!
så er det jo fedt at ha en pusletaske!
i stedet for vores klassiske emaljunga!, men den var altså smart for snart 4 år siden!!! og man er vel lidt praktisk anlagt...

Anmeld

9. juni 2008

Ny mor

Mebach skriver:

Har aldrig haft én.
Bruger bare hvad der lige er, af gamle tasker.
Har aldrig helt forstået pointen med pusletasker?

Tænk, hvor er jeg enig ;) Jeg fatter slet ikke hvad jeg skulle med den store grimme grønne ting første gang jeg skulle være mor 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.